Ми зробили це! В Києві відкрили відремонтовану станцію метро «Святошин» – приклад системного підходу по вирішенню питань доступності для МГН

Ми зробили це! В Києві відкрили відремонтовану станцію метро «Святошин» – приклад системного підходу по вирішенню питань доступності для МГН
25 Березня 2019
Друкувати цю новину

Як ми вже писали раніше, закінчилась довготривала співпраця Національної Асамблеї людей з інвалідністю України (НАІУ), громадських організацій з Київським метрополітеном та Київметробудом по капітальному ремонту станції «Святошин» Святошинсько-Броварської лінії метрополітену та забезпеченню доступності та безпечності станції для пасажирів з інвалідністю, в т.ч осіб з порушенням зору.

22 березня за участі мера столиці Віталія Кличка відбулось відкриття станції, присвячене закінченню першого етапу капітального ремонту станції “Святошин”. Більша частина робіт завершена. Залишилося відремонтувати другий вестибюль станції з виходом до ринку та приміських електропоїздів. Його вже закрили на реконструкцію 23 березня. Там також встановлять ліфти для людей з інвалідністю та пасажирів з дитячими візочками.

За словами мера «Зробили гарно, сучасно, зручно-:). Капітальний ремонт плануємо робити на всіх старих станціях столичного метрополітену. Таких нині – 15. Наступною відремонтованою станцією метро буде «Політех»».

Нагадаємо, напередодні представниками НАІУ було проведено заключне тестування систем тактильної навігації, пасажирських ліфтів та підйомника на станції метрополітену «Святошин» та у підземному переході, які були встановлені при реалізації проєкту.

Виконані роботи по облаштуванню станції метрополітену «Святошин» та у підземному переході тактильними смугами (далі ТС) відповідають проєктній документації, яка надавалося на розгляд НАІУ в травні 2018 року.

Система тактильної навігації (направляючі, попереджувальні та інформаційні ТС) на відповідному об’єкті виконує свої функції, а саме: як засіб сигналізації або орієнтування для осіб з порушенням зору та інших користувачів, попереджає про різні види небезпеки або перешкод при пересуванні на шляхах руху;  забезпечує інформацією щодо початку та закінчення руху, необхідного та безпечного напряму руху та зміни напрямку руху.

 

Крім того, на станції встановлено 2 ліфти для маломобільних груп населення, 1 ліфт-платформу, замінено двері та облаштовано широкі проходи для маломобільних пасажирів та укладена тактильна плитка для підвищення безпеки і спрощення переміщення людей з порушеннями зору.

 

 

Також, на станції і в переходах встановлено нові відеокамери і енергозберігаюче освітлення, нове облицювання, лавки, перила, здійсено комплекс заходів щодо підвищення рівня протипожежного захисту.

 

Встановлена система тактильної навігації станції київського метрополітену «Святошин» задовольняє вимоги забезпечення доступності станції особам з порушенням зору та відповідає сучасним будівельним нормам України, а саме: Державним будівельним нормам України, «Інклюзивність будівель і споруд», ДБН В.2.2-40:2018.

Дякуємо усім колегам, які приєднались до цієї кропіткої, довготривалої роботи. Відремонтована станція метро – це приклад системного підходу по вирішенню питань доступності для МГН.

 

Національна Асамблея людей з інвалідністю України сподівається на те, що в майбутньому відповідними системами тактильної навігації будуть облаштовані всі станції Київського метрополітену.

  Категорія: