Вільне виховання, як метод освіти. В Ужгороді відкриють інклюзивний простір за альтернативною педагогічною методикою

24 Грудня 2019 Друкувати цю новину

Створювати відкритий інклюзивний простір узялися активісти громадської організації «Неємія» в Ужгороді. На базі закладу уже зовсім скоро запрацюють нові альтернативні педагогічні методики. Мета проєкту поширити передові освітні практики в Закарпатській області. На базі організації уже дитячий розвиваючий центр «Зростайко», де успішно застосовують практики італійської лікарки та педагога Марії Монтессорі. Саме ці методики будуть впроваджені в новому інклюзивному просторі, інформує Ужінформ.

Злата Шпінь
тренерка проєкту

Чим мені імпонує ця методика, що вона не ставить перед собою мету просто передати дітям знання, просто навчити їх рахувати, читати, там знання якісь про навколишнє середовище, її метою є виховати особистість, гармонійно розвиненою, яка розуміє, що вона є частиною цього світу, що вона є не тільки частиною цього світу, а що вона може на нього впливати.

Тетяна Мачабелі
керівник проєкту

Наразі ми будуємо два навчальні класи, які будуть відкриті, думаємо, що там буде і початкова школа, яка форма це зараз на стадії обговорення, я думаю це буде і очна форма і така дуальна форма, що і очна і дистанційна і в рамках нашого закону нового прийнятого про освіту я рахую, що ми зможемо надати місту і також області необхідні послуги, як для педагогів так і для батьків-вихователів, аби інклюзія стала для нас реальністю, а не була на папері не тільки діяв один єдиний ресурсний інклюзивний центр, що є в місті Ужгороді.

  Категорія:
написати коментар

0 коментарів

Поки немає коментарів

Ви можете бути тим, хто розпочне розмову.

Додати коментар

Ваші дані будуть надійно збережені! Вашу e-mail адресу не буде опубліковано. Також інші дані не будуть передані третій особі.
всі поля обов'язкові до заповнення.