Вакансії компанії “Байєр”

Вакансії компанії “Байєр”
7 Лютого 2023
Друкувати цю новину

Бухгалтер з основних засобів

Основні завдання та обов’язки:

  • Ведення обліку основних засобів, МНМА та запасних частин відповідно до МСФЗ та політик компанії для локальної та групової звітності, податковий облік для 2 юридичних осіб в Україні
  • Контроль та підтримка обліку договорів оренди за МСФЗ 16 та згідно вимог політики компанії
  • Створення та контроль за підтверджуючими первинними документами для обліку ОЗ, МНМА та запчастин
  • Співпраця та тісний зв’язок із корпоративними сервісними центрами з питань, пов’язаних з обліком ОЗ: створення та контроль запитів, надання вхідних даних, вирішення технічних питань
  • Виконання та перевірка записів в обліковій системі, реєстрах ОЗ та здійснення звірки рахунків
  • Виконання активності з закриття періоду та створення допоміжних файлів
  • Перевірка первинних документів на покупку ОЗ
  • Комунікація з відповідальними підрозділами щодо статусу проектів, обсягу капіталовкладень, допоміжних послуг
  • Участь у інвентаризації, контроль відображення результатів у системі бухгалтерського обліку належним чином та відповідно до локальних та корпоративних вимог
  • Підтримка проектів, нових операцій або транзакцій з питань бухгалтерського обліку ОЗ та ін. відповідно до МСФЗ і політики компанії.
  • Документальний супровід операцій з переводу ОЗ, оренди, продажу.
  • Підготовка та подання статистичної звітності по ОЗ
  • Вхідні дані для фінансової звітності компаній і декларації з податку на прибуток
  • Допомога з щорічними та проміжними запитами з питань фінансового аудиту
  • Інші обов’язки та звіти відповідно до потреб відділу та компанії

Навички, досвід та кваліфікація:

  • Ступінь у сфері бізнесу/економіки, фінансів, бухгалтерського обліку або будь-якої іншої суміжної галузі5+ років досвіду бухгалтерського/фінансового обліку, бажано в міжнародних компаніях у виробничому середовищі
  • Практичний досвід роботи на аналогічній посаді є плюсом
  • Досвід роботи в програмі SAP
  • Хороші навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Excel (зведення, діаграми, формули)
  • Здатність вирішувати складні питання в стислі терміни
  • Здатність швидко вивчати нові процеси
  • Увага до деталей, навички спілкування та планування часу
  • Усний і письмовий рівень англійської мови Upper Intermediate

Буде перевагою:

  • Здатність працювати самостійно та ініціативно
  • Багатозадачність і дотримання дедлайнів у швидкоплинному, динамічному робочому середовищі
  • Знання МСФЗ у суміжних темах
  1. Бухгалтер по розрахунках з постачальниками.

Основні обов’язки

  • Обробка бухгалтерських документів.
  • Здійснення бухгалтерських операцій із розрахунків з постачальниками відповідно до міжнародних стандартів бухгалтерського обліку.
  • Проведення вхідних податкових накладних та розрахунків коригування.

Вимоги

  • Повна вища освіта в сфері фінансів та/або бухгалтерського обліку.
  • Декілька років досвіду на аналогічній посаді.
  • Відмінні навички роботи з комп’ютерною технікою, знання пакету MS Office; досвід роботи з інформаційними системами управління підприємством, САП.
  • Знання податкового та бухгалтерського законодавства (МСФО).
  • Вільне володіння англійською мовою.

 

 

Фахівець із закупівель

Основні напрямки обов’язків:

1.Імпортні поставки:

  • Створення, погодження з юр.відділом та підписання договорів;
  • Запит та затвердження вантажних документів, та всіх додаткових запитів;
  • Контролювання виконання всіх вимог та термінів;
  • Підготовка та контроль взаєморозрахунків, приймання товарів/послуг в SAP.

2. Договори:

  • Створення, погодження договорів;
  • Допомога бізнесу з вичиткою договорів;
  • Контроль терміну дії вже існуючих договорів;
  • Внесення договір до системи CLMS

3. Підтримка:

  • Спілкування та пошук нових постачальників, дотримання політик з вже існуючими та новими постачальниками;
  • Аналіз ринку;
  • Допомога бізнесу з новою політикою закупок;
  • Проведення зустрічей з представниками GEP

Вимоги:

  • Досвід роботи від 2-х років у сфері закупівель;
  • Знання програми: SAP, Smart Desk, ВЧАСНО, Microsoft Office;
  • Рівень володіння англ. мовою на рівні Intermediate

 

Електрик                      

Вимоги до кандидата:

  • Середня технічна (технікум, ПТУ), або повна вища освіта електро-енергетичного напрямку, з присвоєною кваліфікацією «Інженер електрик, електрик», також можливо «Інженер електроник»
  • Наявність посвідчення кваліфікаційної групи допуску ІІІ-IV, до і понад 1000 В;
  • Знання електротехніки в обсязі спеціалізованого технічного університету, училища.
  • Знання правил технічної експлуатації електро установок споживачів, правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів.

Функціональні обов’язки:

  • Проведення планових та аварійних ремонтів електричного устаткування 0.4 кВ (комутаційні апарати, електродвигуни);
  • Роботи з монтажу/демонтажу електротехнічного обладнання;
  • Забезпечення роботи обладнання;
  • Проведення технічного обслуговування (підтяжка контактів обслуговування силових шаф та електро щитів);
  • Обслуговування ліній освітлення та освітлювальних приладів.

Особисті якості:

  • Ініціативність, працьовитість
  • Чесність та врівноваженість в аварійних ситуаціях
  • Стійкість до стресів
  • Дисциплінованість
  • Націленість на результат
  • Не конфліктність
  • Здатність до швидкого / самостійного прийняття рішень

 

 Свої резюме можете направляти на пошту: vacancy.ukraine@bayer.com

Більше інформації про компанію “Байєр” за посиланням: https://career.bayer.ua/uk/working-at-bayer

  Категорія: