Укрзалізниця адаптує онлайн-сервіс продажу квитків для людей з порушеннями зору

16 Червня 2016 Друкувати цю новину

ПАТ «Укрзалізниця» продовжує адаптацію онлайн-сервісу продажу квитків (booking.uz.gov.ua) для потреб осіб з порушеннями зору. 6 червня 2016 року фахівці товариства обговорили з представниками Всеукраїнської громадської організації людей з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії» кроки реалізації заходів із вдосконалення системи.

Наразі триває адаптація онлайн-сервісу з використанням спеціальних звукових синтезаторів мовлення. Зокрема, це дасть можливість завдяки спеціальному програмному забезпеченню відтворювати звукову інформацію про статус місць в поїздах – вільне чи зайняте. Учасники засідання узгодили технічні моменти реалізації проєкту, залізничники вислухали побажання осіб, які будуть користуватися сервісом, та врахують їх під час адаптації сервісу.

За словами фахівців ПАТ «Укрзалізниця», для повної адаптації онлайн-сервісу продажу квитків для потреб осіб з інвалідністю потрібно створити систему онлайн-сервісу продажу квитків з валідацією документів, що дають право на пільгу. Щоб вирішити цю проблему ПАТ «Укрзалізниця» звернеться до Мінінфраструктури з пропозицією щодо створення міжвідомчої робочої групи з вирішення та узгодження зазначеного питання.

Нагадаємо, Укрзалізниця вже отримала від Навчально-інформаційного комп'ютерного центру Українського товариства сліпих офіційний технічний висновок, який засвідчує, що інтернет-сайт Укрзалізниці та віджет попереднього продажу залізничних квитків «Замовлення квитків online» є адаптованими для осіб із глибокими вадами зору і відповідають стандартам, вимогам нормативно-технічної документації, чинних міжнародно-правових актів та українського законодавства. Для людей з порушеннями зору на веб-сайті Укрзалізниці є інтерактивна можливість зміни розміру шрифтів, сполучень кольорів символів та фону, котрі забезпечують контрастність зображення відповідно до норм. Для цього необхідно натиснути на піктограму у вигляді ока, розміщену у верхній частині веб-сайту.

Укрзалізниця

  Категорія:
написати коментар

2 коментарі

  1. Александр Панченко
    Червень 16, 21:06 #1 Александр Панченко

    Якби ж там була можливість купувати квитки за посвідченням… Але вони вважають, що така функція потрібна тільки для студентів.

    Reply to this comment
  2. Валентина
    Червень 17, 07:48 #2 Валентина

    2 червня ц.р. в мене виникла термінова потреба виїхати з Сум до Києва любим поїздом, який би доставив мене у Київ під ранок, а точніше до 10-ї години 3 червня. Прикро було чути, що в тих поїздах, які мене влаштовували, всі нижні полки були зайняті. Навіть, у купейних вагонах. Важко уявити, як я – інвалід 2-ї гр. по зору в свої майже 70-т можу … вилізти на верхню полку вагона? Довелося їхати маршруткою, а в душі сумнів, чи правду казав касир, що не було вільних нижніх полиць. Можливо, коли б діяла подібна система, про яку йде мова вище, все було б простіше?

    Reply to this comment

Додати коментар

Ваші дані будуть надійно збережені! Вашу e-mail адресу не буде опубліковано. Також інші дані не будуть передані третій особі.
всі поля обов'язкові до заповнення.