Станція «Святошин» має стати першим повноцінним хабом для людей з інвалідністю – Марина Хонда (+фото)

Станція «Святошин» має стати першим повноцінним хабом для людей з інвалідністю – Марина Хонда (+фото)
12 Липня 2019
Друкувати цю новину

КИЇВ. 11 липня відбулась виїзна нарада міського комітету доступності з метою інспектування елементів безбар’єрного доступу станції метро «Святошин» Київського метрополітену  під головуванням заступниці голови КМДА Марини Хонди.

Нагадаємо, що на початку року розпочався капітальний ремонт станції. Наприкінці березня 2019 року було завершено перший етап робіт з реконструкції станції, у рамках якого було капітально відремонтовано платформу, службові приміщення та один з двох вестибюлів, встановлено ліфт для пасажирів з інвалідністю, а підлогу вестибюлю та платформу оздоблено смугами тактильної плитки для пасажирів з порушеннями зору. Крім того, було змонтовано нові системи відеоспостереження, оповіщення та протипожежної сигналізації. З 23 березня почалися ремонтні роботи вестибюлю з виходом до ринку та до залізничної станції Святошин, у зв’язку з чим його було закрито для пасажирів.

Національна Асамблея людей з інвалідністю України супроводжує цей проєкт з самого початку, ще з моменту проєктування, потім реконструкції та введення в експлуатацію першої черги. Проводили тестування доступності станції та прилеглої території групами тестерів. Після реконструкції станція метро стала дійсно доступною, але підходи до неї мають бути ще допрацьовані: пониження бордюрів, встановлення тактильної плитки від зупинки наземного транспорту до входу в метро. Необхідно зробити також доступною і територію навколо станції – від зупинки наземного транспорту, залізничної станції.

За словами Марини Хонди «Досить тривалий час елементи доступності не враховувалися. Нам здається, що в нас немає людей з інвалідністю, немає людей з порушеннями зору, бо ми ніби до них не належимо, і проблеми цієї не помічаємо. Насправді ж, вони просто не можуть пересуватися містом, бо це небезпечно. У нас близько 10 тисяч людей з порушеннями зору, приблизно така сама кількість дітей з інвалідністю, велика кількість учасників АТО з інвалідністю, і ми маємо забезпечити для них можливість пересування містом. Якраз метро «Святошин» після реконструкції максимально враховує елементи доступності. Проте необхідно зробити також доступною і територію навколо станції – від зупинки наземного транспорту, залізничної станції. На залізничній платформі «Святошин» зупиняються як приміські потяги, так і міжміські, тож якщо облаштувати всі елементи доступності, вона може стати першим хабом повністю пристосованим для людей з інвалідністю», – зауважила заступниця голови КМДА.

Проблема в доступності зараз існує зі сходами, які виходять з північного вестибюля станції метро до залізничної станції «Святошин». Вони не мають балансоутримувача, але «Київський метрополітен» готовий взяти їх на баланс та комплексно завершити реконструкцію станції. Очікується, що на цих виходах буде встановлено тактильну плитку та підйомник для людей, які пересуваються на візках. Коли це буде зроблено, «Святошин» стане першим транспортним хабом, яким без перешкод зможуть користуватися люди з інвалідністю та порушеннями зору. Очікується, що реконструкцію завершать у вересні цього року.

 

                             Інспекція елементів безбар’єрного доступу на станції метро «Святошин»

 

Фото з kyivcity.gov.ua

  Категорія: