Особливості занять з дітьми раннього віку з порушенням слуху

23 Вересня 2020 Друкувати цю новину

Особливості занять з дітьми раннього віку з порушенням слуху. Пізнання навколишнього середовища дитиною шляхом наслідування. Важливість багаторазового повторення та контролю рівня складності занять. Макромоторика у процесі занять. Статистика народження дітей із порушенням слуху у неглухих батьків. Важливість «материнської мови» для дітей із порушенням слуху. Емоційне сприйняття мовлення дітьми. Коли потрібно використовувати мову жестів. Важливість пояснення контексту дітям із порушенням слуху. Необхідність використання пауз та повторень. Чому важливо не поспішати із корегуванням вимови?

Коментує Шепеленко Ніна Володимирівна, спеціаліст моніторингу роботи систем кохлеарної імплантації, спеціаліст вищої категорії, вчитель методист, член міжнародної Академії реабілітації Мед-ел, почесний лікар асоціації отоларингологів Грузії

Джерело

  Категорія:
написати коментар

0 коментарів

Поки немає коментарів

Ви можете бути тим, хто розпочне розмову.

Додати коментар

Ваші дані будуть надійно збережені! Вашу e-mail адресу не буде опубліковано. Також інші дані не будуть передані третій особі.
всі поля обов'язкові до заповнення.