Невідкладна допомога сім’ям, які виховують дітей із синдромом Дауна в умовах карантину

Невідкладна допомога сім’ям, які виховують дітей із синдромом Дауна в умовах карантину
6 Серпня 2020
Друкувати цю новину

В червні-липні ВБО “Даун Синдром” реалізували спільний проєкт із Міжнародний фонд “Відродження” та European Union in Ukraine «Невідкладна допомога сім’ям, які виховують дітей із синдромом Дауна в умовах карантину». В рамках ініціативи ми разом із педагогами Центр Раннього Розвитку ВБО “Даун Синдром” підготували для вас шість відеолекцій на найбільш актуальні теми.

Пропонуємо до Вашої уваги зручну підбірку з темами та посиланнями на кожен відеоматеріал!

22 червня розглянуто тему «Діяльність рук, як запорука розвитку дитини. Розвиток дрібної моторики у дітей з синдромом Дауна». Перша лекція стосується альтернативного підходу до розвитку дрібної моторики рук у дітей з синдромом Дауна. Адже руки – це один із основних інструментів у діяльності дитини!

2 липня розмішено відео на тему «В сім’ї народилась дитина з синдромом Дауна. Що робити? Рекомендації психолога». В цій онлайн-лекції розглянуто п’ять кроків, які допоможуть батькам новонароджених із СД.

А саме:
1. Дати собі час на переживання емоцій, які виникли в зв’язку з появою в родині дитини з СД;
2. Вирішувати в першу чергу існуючі медичні проблеми дитини;
3. Перелаштувати побут та життя сім‘ї так, щоб всім було комфортно;
4. Навчитися дивитися на свою дитину, як особистість з її унікальним потенціалом, потребами, талантами;
5. Вийти із замкнутого кола сім‘ї у зовнішній світ, знайшовши шлях до взаємодії у новій ролі батьків дітей із СД.

7 липня вийшло відео на тему «Розвиток саморегуляції через рухливі ігри». У ньому пояснюється, чому саморегуляція є необхідною у всіх сферах розвитку дитини: у русі, емоціях, навчанні. У лекції розглянуто, з чого складається процес саморегуляції; в якому віці вона починає розвиватись та як себе проявляє в різному віці; як процес сенсорної інтеграції впливає на розвиток довільності; роль рухливих ігор у розвитку саморегуляції.

9 липня прочитано лекцію на найбільш затребувану серед батьків тему про «Досвід роботи мовленнєвого терапевта з дітьми з синдромом Дауна». З цього відеоматеріалу ви дізнаєтеся, з чого починається робота над мовленням дитини з СД, про інструменти розвитку мовлення, а також про те, як допомогти малюку бути зрозумілим і почутим, поки він ще не розмовляє.

П’ята лекція від 14 липня розкриває тему «Математика влітку». Ця лекція про те, як формувати математичні уявлення в повсякденних справах так, щоб дитина розуміла, а не заучувала. Це, своєю чергою, сприятиме розвитку мислення та орієнтації в навколишньому світі.

Заключна лекція від 16 липня присвячена темі «Заняття як процес, чи заняття заради результату?». Пропонується новий погляд на заняття, а саме: на що потрібно звертати увагу при взаємодії з дитиною в першу чергу, як розвивати в ній ініціативу та мотивацію, чому дитина не хоче «займатись» та багато іншого.

Джерело https://www.facebook.com/downsyndrome.org.ua/posts/3096945243685916

  Категорія: