Фахівці обговорили питання інтеграції дитини з порушеннями опорно-рухового апарату в загальноосвітній простір

Фахівці обговорили питання інтеграції дитини з порушеннями опорно-рухового апарату в загальноосвітній простір
6 Травня 2014
Друкувати цю новину

Фахівці обговорили питання інтеграції дитини з порушеннями опорно-рухового апарату в загальноосвітній простірПитання про інтеграцію дітей з порушеннями опорно-рухового апарату в загальноосвітній простір обговорювалося на прес-конференції, організованій Всеукраїнською громадською організацією «Наукове товариство осіб з інвалідністю «Інститут соціальної політики» за участю представників Міністерства освіти і науки, ВФ «Відродження», батьків, науковців, практиків.

У рамках проєкту «Інклюзія дітей з порушеннями опорно-рухового апарату: методична допомога педагогам і батькам» Президент ВГО НТІ «Інститут соціальної політики» Андрій Шевцов презентував методичні посібники з питань інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами: «Дитина з порушеннями опорно-рухового апарату в загальноосвітньому просторі», «Сім’я і дитина в умовах інклюзивної освіти», «Студент із порушеннями опорно-рухового апарату в інтегрованому навчальному закладі». Посібники було видано за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» та Міністерства освіти і науки України.

Використання посібників допоможе педагогам і батькам в організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Юрій Кононенко ознайомив учасників конференції з напрямами роботи Міністерства з питань забезпечення прав на освіту дітей з особливими освітніми потребами, зокрема, дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, проблемами та шляхами їх вирішення.

Головне завдання освіти – надати дітям та молоді якісну освіту шляхом інклюзивного навчання. Інклюзія має стати не лише красивою назвою, але й змістовно та методично наповнитись. Для цього потребується постійно підвищувати кваліфікацію вчителів та вихователів, різних спеціалістів та залучати батьків в навчальний процес.

Досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами поділилася Лариса Шевчук, заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітньої школи з інклюзивними класами №168 м. Києва.

Особливу увагу вона звернула на те, що педагогам і батькам часто не вистачає знань в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Тому посібники вийшли вчасно і допоможуть в практичній роботі з цими дітьми.

Мінітерство освіти і науки України 

  Новина має такі "мітки":
  Категорія: