Дії органу соціального захисту населення / ЦНАП при зверненні особи з питання забезпечення технічним та іншим засобом реабілітації або отримання компенсації його вартості (інфографіка)

Дії органу соціального захисту населення / ЦНАП при зверненні особи з питання забезпечення технічним та іншим засобом реабілітації або отримання компенсації його вартості (інфографіка)
10 Червня 2021
Друкувати цю новину

Для забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації або виплати компенсації їх вартості працівник органу соціального захисту населення / ЦНАП виконує наступні дії відповідно до постанови КМУ від 14.04.2021 № 362.

 

Дії органу соціального захисту населення / ЦНАП

при зверненні особи з питання забезпечення технічним та іншим засобом реабілітації або отримання компенсації їх вартості

Для забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації (далі – ТЗР) або виплати компенсації їх вартості працівник органу соціального захисту населення / ЦНАП, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 362) (далі – постанова КМУ від 05.04.2012 № 321 (зі змінами)):

Дія 1. Приймає від особи заяви та документи, визначені у постанові КМУ від 05.04.2012 № 321 (зі змінами).

Дія 2. Сканує вищезазначені документи.

Дія 3. Ознайомлює та надає особі інформаційні матеріали щодо:

  • переліку підприємств із зазначенням їх контактних даних, до яких такі особи можуть звернутися з питань забезпечення ТЗР;
  • каталогу ТЗР, якими такі підприємства забезпечують осіб;

–    механізму забезпечення ТЗР та отримання компенсації.

Дія 4. Надає особі інформацію щодо електронного кабінету особи, його функціоналу та офіційного веб-сайту Мінсоцполітики.

Дія 5. Надає інформацію щодо сумісності ТЗР.

Дія 6. Передає територіальним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (далі – територіальні відділення Фонду) захищеними каналами зв’язку та в паперовій формі заяви та документи до них для завантаження їх до електронної особової справи особи.

Дія 7.  Інформує особу:

  • про подачу не повного пакету та необхідність подання відсутніх документів.
  • про наявність в особовій картці особи сформованого електронного направлення, у разі повторного забезпечення (виплати компенсації) особи ТЗР.

Дія 8. Передає оригінал видаткової накладної (товарного чека) для виплати компенсації до територіального відділення Фонду.

Дія 9. Приймає від особи звернення щодо невідповідності безпеки та функціональних властивостей ТЗР та надсилає такі звернення до відповідних органів, зокрема до Держлікслужби.

 

У інфографіці покроково описано дії органу соціального захисту населення / ЦНАП при зверненні особи з питання забезпечення технічним та іншим засобом реабілітації або отримання компенсації його вартості.

 

Довідково
Нагадуємо, що з 1 червня 2021 набрав чинності оновлений Порядок забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321 (в редакції постанови КМУ від 14.04.2021 № 362).

 

Джерело

  Категорія: