АНОНС! Запрошуємо до участі у вебінарах на тему особливостей кадрового обліку в період пандемії

30 Листопада 2020 Друкувати цю новину

В рамках проєкту «Підприємства людей з інвалідністю: від викликів бізнесу до рішення. Створення мережі соціальних підприємств осіб з інвалідністю в Україні», що реалізується Національною Асамблеєю людей з інвалідністю за підтримки організацій  Aktion Mensch та Міжнародного освітнього центру м. Дортмунд, Німеччина запрошуємо прийняти участь у вебінарах:

Тема: «Особливості кадрового обліку в період пандемії».

Вебінар 1, 01 грудня 2020 року (вівторок) з 13:30 до 15:30

Посилання:

https://zoom.us/meeting/register/tJUpce-rpjwrGNP4ymG6uwGOqtEmNLHZ0FK9

Питання, які будуть розглянуті:

- Облік робочого часу в період карантину:  як правильно відправити у відпустку (за свій рахунок, основну та ін.) в період карантину - як правильно звільнити співробітника в період карантину.

- Лікарняні: - правильне оформлення - як вести облік лікарняних для людей з інвалідністю - звіт до ФСС.

Вебінар 2, 04 грудня 2020 року (п’ятниця)  з 15:00 до 17:00 

Посилання: https://zoom.us/meeting/register/tJIvdemsrzkjGN1lxGmfJvSzy7uYDoPX25uW

Питання, які будуть розглянуті:

- Суміщення та сумісництво: - які відмінності - як правильно відображати в кадровому обліку

- Електронний кадровий облік, чого очікувати, як правильно вести?

- Нова форма звіту до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.

Спікер та тренер – Степанова Ганна, засновниця, методистка та викладачка  учбового центру «КРОК ВПЕРЕД». Має багаторічний досвід викладацької роботи в учбових центрах та практичний з фінансового та кадрового обліку.

Участь у вебінарах, за умови попередньої реєстрації, за вищезазначеними  посиланнями.

Запрошуємо усіх зацікавлених осіб!

  Категорія:
написати коментар

0 коментарів

Поки немає коментарів

Ви можете бути тим, хто розпочне розмову.

Додати коментар

Ваші дані будуть надійно збережені! Вашу e-mail адресу не буде опубліковано. Також інші дані не будуть передані третій особі.
всі поля обов'язкові до заповнення.