Прес-анонс. Консультативний вебінар на тему «Дистанційна інклюзія: співпраця між фахівцями та позашкільна освіта»

Прес-анонс. Консультативний вебінар на тему «Дистанційна інклюзія: співпраця між фахівцями та позашкільна освіта»
8 Червня 2021
Друкувати цю новину

10 червня 2021 р. у м. Запоріжжя відбудеться консультативний вебінар на тему «Дистанційна інклюзія: співпраця між фахівцями та позашкільна освіта», яку організовують ГО «Аутизм. Свідоме батьківство» м. Запоріжжя у партнерстві з ГО «Розвиток особистості дитини плюс» та ГО «Діти – майбутнє Преображенської громади», ТГ Преображенка.

Захід проводиться в рамках реалізації проєкту «Рівний доступ до освітніх і розвиткових послуг в Україні в контексті поширення COVID-19», який впроваджується ГО «Соціальна синергія» у партнерстві з Всеукраїнським форумом «Батьки за раннє втручання» та за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Під час проведення заходів учасники ознайомляться з деякими результатами загальнонаціонального дослідження щодо доступності освітніх та розвиткових послуг для дітей різних соціальних груп, з різним рівнем необхідної підтримки та в різних населених пунктах. Від спікерів почують про взаємодію учасників інклюзії під час локдаунів 2020 – 2021 р. Поговоримо про особистий батьківський досвід впровадження інклюзії у садочку та школі. Послухаємо фахівців позашкільної освіти які вже зараз працюють з дітьми з ООП. А також до нас приєднається представник ІРЦ та розповість як заклад працює після виходу з локдауну.

 

Що?

 

Коли? 

Де?

Учасники 

 

 

 

Консультативний вебінар «Дистанційна інклюзія: співпраця між фахівцями та позашкільна освіта».

10 червня  2021 р., початок онлайн зустрічі  о 10.00

Доступ та реєстрація за посиланням: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZUtdOmsqDkjEtNY3oMq893m9CEWQf8Hrszz  код доступу: 111

Асистент вчителя ЗНКВ № 41, м. Запоріжжя,  мати двох дітей з аутизмом, Бердянський район, вчителька інклюзивного класу НВК «Основа», ТГ Преображенка,     фахівці Будинку дитячої та юнацької творчості “Центр розвитку дітей та молоді,     м. Бердянськ,  психолог Інклюзивно-ресурсного  центру  м. Бердянська. 

За додатковою інформацією звертайтеся до Острогляд Наталії +38(050) 454 29 60 ontnt8@i.ua

Довідкова інформація: Нерівний доступ до освіти дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП), зокрема, з інвалідністю, порушеннями, обмеженнями життєдіяльності є проблемою, що існує на сьогодні в українській освіті та над якою наразі працюють батьки та батьківські організації.

Введення в Україні карантину через пандемію Covid-19 створило багато проблем в організації освіти та надання розвиткових послуг для дітей, а саме: нові виклики для на дітей та їхніх сімей, особливо молодших дітей та тих, хто має ООП – пристосуватись до навчання дистанційно; відсутність підтримки та чітких рекомендацій для вчителів щодо організації навчання в умовах поширення Covid-19  щодо використання сучасних освітніх технологій, дистанційної освіти тощо; відсутність необхідного обладнання та ресурсів для учнів та вчителів для провадження дистанційного навчання (підключення до Інтернету необхідної швидкості, комп’ютери та гаджети тощо); відсутність змісту та високоякісних навчальних матеріалів для дистанційного навчання для дітей загалом та з ООП зокрема; відповідальність батьків за організацію дистанційного навчання дітей призвела до додаткового (психологічного) навантаження на працюючих батьків.

Водночас виклики карантину та дистанційного навчання поглибили проблеми доступу до освіти та розвиткових послуг, які існували в Україні ще до введення карантинних обмежень через Covid-19. Зокрема, доступ до освітніх та розвиткових послуг для дітей та сімей, що перебувають у групі ризику, включаючи дітей з ООП: телевізійні уроки для загальноосвітніх шкіл, які були організовані МОН, не були інклюзивними – вони не враховували потреби в спеціальній освіті дітей із сенсорними, психічними та інтелектуальними порушеннями розвитку; діти з малозабезпечених сімей, як правило, не мали доступу до швидкісного Інтернету, особливо у сільській та віддаленій місцевості; у багатодітних сім’ях не всі діти могли вчитися через відсутність гаджетів; діти з сімей з низькою батьківською компетентністю та відсутністю батьківської відповідальності, як правило, не брали участі у дистанційному навчанні, навіть якщо мали необхідні гаджети та доступ до Інтернету; діти, які вимагали індивідуальної навчальної підтримки від спеціалістів, як правило, не могли вчитися під час карантину, що призводить до втрати знань та навичок, які вони отримали раніше; лише деякі приватні дитячі садки пропонували дистанційне навчання для дошкільнят; батькам було утримуватися на роботі, оскільки їм доводилося приділяти багато часу догляду за дітьми та навчанню дітей удома.

  Категорія: