2003 – 2004 рік

4 Вересня 2011
Друкувати цю новину
 

ЗУСТРІЧІ ПРОВЕДЕНІ НАІУ

8 лютого у Всеукраїнському центрі професійної реабілітації осіб з інвалідністю в смт. Лютіж Київської обл. відбулась зустріч Прем'єр–міністра України В.Януковича з лідерами громадського руху осіб з інвалідністю України. У зустрічі взяли участь Віце-прем'єр–міністр України Д. Табачник, Міністр праці та соціальної політики України М.Папієв, Голова Державної податкової Адміністрації України Ю. Кравченко, Голова Комітету Верховної Ради України у справах ветеранів, пенсіонерів та осіб з інвалідністю П. Цибенко, Голова Київської облдержадміністрації А. Засуха та інші представники державних органів влади.

Під час зустрічі обговорювались питання щодо прискорення розробки Державної програми безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів житлово-цивільного призначення, збереження діючих податкових пільг для підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю, а також питання взаємодії громадських організацій з органами влади.

За підсумками зустрічі Прем'єр–міністр України видав Окреме доручення відповідним міністерствам та відомствам, керівникам обласних адміністрацій щодо реалізації пропозицій та зауважень, висловлених керівниками громадських організацій.

11 лютого у Верховній Раді України пройшов День Уряду з порядком денним “Про стан забезпечення в Україні встановлених чинним законодавством соціальних, економічних, правових і конституційних гарантій у сфері соціального захисту та реабілітації осіб з інвалідністю”.
У ньому взяли участь Прем'єр–міністр України В. Янукович, Віце-прем'єр–міністр України Д. Табачник, керівники ряду галузевих міністерств, представники громадських організацій осіб з інвалідністю членів НАІУ. Вперше на Дні Уряду керівництво Парламенту надало трибуну для виступів представникам громадських організацій осіб з інвалідністю.

За результатами Дня Уряду Верховною Радою України прийнята відповідна Постанова.

3 грудня – у Міжнародний День осіб з інвалідністю Президент України Л.Кучма провів зустріч з Головою НАІУ В.Сушкевичем і підписав Розпорядження “Про додаткові заходи щодо соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями”.

4 грудня - Прем'єр–міністр України В.Янукович зустрівся з представниками НАІУ. За результатами зустрічі видано Окреме доручення, одним із пунктів якого є забезпечення обов'язкового узгодження проєктів законодавчих та інших нормативних актів з питань соціального захисту осіб з інвалідністю з Національною Асамблеєю осіб з інвалідністю України, посилення співпраці місцевих державних адміністрацій з регіональними громадськими організаціями осіб з інвалідністю.

СПІВПРАЦЯ НАІУ З ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ

НАІУ активно співпрацює з Комітетом Верховної Ради України у справах пенсіонерів, ветеранів та осіб з інвалідністю, Кабінетом Міністрів України, Міністерством праці та соціальної політики України, Міністерством України у справах сім'ї, дітей та молоді, Міністерством охорони здоров'я, Міністерством економіки України, Державним Комітетом з будівництва та архітектури, Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю, Комісією з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю у частині напрацювання законодавчо-нормативної бази щодо соціального захисту осіб з інвалідністю та реалізації проєктів та програм НАІУ.
Протягом року Головою НАІУ, громадськими організаціями осіб з інвалідністю-членами НАІУ внесено пропозиції та доповнення до 18 законопроєктів та чисельних нормативних актів щодо соціального захисту осіб з інвалідністю.
Голова НАІУ Сушкевич В.М. – народний депутат України, Радник Президента України, Радник Прем'єр–міністра України.
Керівники 9 всеукраїнських та 4 обласних громадських організацій осіб з інвалідністю – членів НАІУ є позаштатними консультантами Комітету Верховної Ради України у справах пенсіонерів, ветеранів та осіб з інвалідністю.
Представники НАІУ є членами Ради у справах осіб з інвалідністю при Кабінеті Міністрів України, Колегії Міністерства праці та соціальної політики України, Колегія Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, Організаційного Комітету щодо проведення у Україні Року людей з інвалідністю, Комісії з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, Дорадчої Ради громадських організацій осіб з інвалідністю при Комісії, Координаційної Ради громадських організацій при Державному Комітеті України у справах сім'ї та молоді.

12 квітня НАІУ підписала Угоду про співпрацю з Українською Федерацією продовольчих банків.
Метою Угоди є співпраця, координація та узгодження спільних дій, спрямованих на подолання бідності серед найбільш незахищеної категорії населення, поліпшення їх матеріального становища, вдосконалення медичного забезпечення осіб з інвалідністю, сприяння утворенню та розвитку мережі неприбуткових благодійних організацій, в тому числі продовольчих банків, що здійснюють забезпечення харчовими продуктами та медикаментами найбільш соціально незахищених категорій населення.

6 червня відбулась зустріч Голови Державного комітету України у справах сім'ї та молоді Довженко В.І. та Голови НАІУ, народного депутата України Сушкевича В.М..
Результатом зустрічі стало підписання Угоди про співпрацю Державного комітету України у справах сім'ї та молоді із Всеукраїнським громадським соціально-політичним об'єднанням “Національна Асамблея осіб з інвалідністю України”.
Метою Угоди є співпраця та координація зусиль Сторін, вироблення програм спільних дій, виконання спільних проєктів, спрямованих на підтримку людей з обмеженими фізичними можливостями та сімей, в складі яких є інваліди, або виховуються діти-інваліди.

ЗАКОНОПРОЕКТИ
зареєстровані Верховною Радою України

автор - народний депутат України В.М.Сушкевич
(за обговоренням громадських організацій осіб з інвалідністю – членів НАІУ)

Номер
реєстрації
 

Дата
реєстрації
 

Назва законопроєкту  

1038-2

08.12.2003

Проєкт Трудового кодексу України

1083-1

27.05.2002

Проєкт Закону про внесення змін до статті 34 Закону України "Про статус народного депутата України" (стосовно помічників-консультантів народного депутата України)

2064-1

27.09.2002

Проєкт Закону про недержавне пенсійне забезпечення

2635

15.01.2003

Проєкт Постанови про "День Уряду України" у лютому 2003 року

3086/П

19.02.2003

Проєкт Постанови про стан забезпечення в Україні встановлених чинним законодавством соціальних, економічних, правових і конституційних гарантій у сфері соціального захисту та реабілітації осіб з інвалідністю

3118

18.02.2003

Проєкт Закону про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2003 рік" (щодо фінансування фізкультури і спорту осіб з інвалідністю)

3221

20.05.2003

Проєкт Закону про внесення змін до Закону України "Про державну соціальну допомогу дітям-людини з інвалідністюм та людини з інвалідністюм з дитинства" (щодо матеріального забезпечення)

3259

19.06.2003

Проєкт Закону про продовольчі банки

3364

10.04.2003

Проєкт Закону про внесення змін до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (щодо надання інформаційних послуг людини з інвалідністюм по слуху)

3413

17.04.2003

Проєкт Закону про внесення змін до деяких Законів України щодо черговості задоволення вимог кредиторів

3417

17.04.2003

Проєкт Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування реабілітаційних закладів для осіб з інвалідністю)

3526

20.05.2003

Проєкт Закону про внесення змін до Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" (щодо соціально-побутового, медичного та технічного обслуговування)

3668

23.06.2003

Проєкт Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації людини з інвалідністюми права на трудову зайнятість

3701

03.07.2003

Проєкт Закону про внесення змін до Закону України "Про прожитковий мінімум" (щодо впорядкування структури основних соціально-демографічних груп населення)

4240

08.10.2003

Проєкт Закону про внесення змін до деяких законів України щодо оподаткування засобів реабілітації та автомобілів для осіб з інвалідністю

4522

17.12.2003

Проєкт Закону про внесення змін до Закону України "Про наукову та науково-технічну діяльність" (щодо призначення пенсії по інвалідності)

4595

31.12.2003

Проєкт Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України стосовно вирішення проблем професійної і трудової реабілітації осіб з інвалідністю

4602

29.01.2004

Проєкт Постанови про проведення парламентських слухань "Про підсумки проведення в Україні у 2003 році Року людей з інвалідністю щодо забезпечення соціальних, економічних, правових і конституційних гарантій у сфері соціального захисту та реабілітації осіб з інвалідністю"

 

ЗАКОНОДАВЧІ ЗДОБУТКИ 2004 РОКУ
У СФЕРІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ІНВАЛІДІВ

Минулий рік був ознаменований непересічним інтересом депутатського корпусу до проблем осіб з інвалідністю. Протягом звітного періоду було внесено 16 законопроєктів, які в тій чи іншій мірі стосувались осіб з обмеженими можливостями і мали на меті забезпечити підвищення існуючого рівня їх соціальної захищеності.

Така налаштованість депутатів на плідну законотворчу роботу у цьому вкрай непростому сегменті соціальної сфери передусім була зумовлена попереднім Міжнародним роком людей з інвалідністю, що був оголошений Європейським співтовариством у 2003 році і до проведення якого завдяки відповідному Указу Президента України долучилась і наша держава.

У Верховній Раді України підсумки проведеного у нашій державі Року людей з інвалідністю - 2003 були підведені на спеціальних Парламентських слуханнях 10 березня 2004 року , в яких активну участь взяли не тільки народні депутати України та повноважні представники центральних та місцевих органів державної виконавчої влади, але й активісти громадського руху осіб з інвалідністю, передусім керівники громадських організацій осіб з інвалідністю – членів Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України.

За підсумками розгляду питань були прийняті відповідні Рекомендації Парламентських слухань на тему “Про підсумки проведення в Україні у 2003 році Року людей з інвалідністю щодо забезпечення соціальних, економічних, правових і конституційних гарантій у сфері соціального захисту та реабілітації осіб з інвалідністю”, що затверджені постановою Верховної Ради України N 1690 –ІV .

Цей нормативно-правовий акт вищого законодавчого органу нашої держави визначив поточні та перспективні шляхи вдосконалення державної системи соціального захисту осіб з обмеженими можливостями, намітив цілу низку конкретних заходів щодо підвищення рівня соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні.

Зокрема, Кабінету Міністрів України доручалось вжити заходів щодо вдосконалення та покращення пенсійного забезпечення осіб з обмеженими можливостями, насамперед – осіб з інвалідністю війни, забезпечити підвищення в 2004 році розмірів державних соціальних допомог, компенсаційних виплат людини з інвалідністюм, значно покращити забезпечення осіб з інвалідністю путівками на санаторно – курортне лікування та автомобілями, як засобами реабілітації.

“Рекомендації Парламентських слухань ...” акцентували увагу на необхідності розробки та прийняття державних комплексних програм “ Житло – людини з інвалідністюм” та “Освіта – людини з інвалідністюм” та на забезпеченні належного пріоритетного фінансування заходів щодо соціального захисту осіб з обмеженими можливостями.

Ціла низка доручень щодо суттєвого покращення стану соціальної захищеності осіб з інвалідністю давалась Верховною Радою України і органам місцевого самоврядування та місцевим державним адміністраціям.

Парламентські слухання, присвячені розгляду та пошуку шляхів вирішення проблем соціального захисту осіб з інвалідністю у нашій державі мали дуже значний позитивний резонанс у суспільстві і власне - надали певного робочого імпульсу всім структурам державної влади, спонукали їх до більш плідної конструктивної діяльності.

В українському Парламенті осередком законотворчої роботи у сфері соціального захисту осіб з обмеженими можливостями є профільний Комітет у справах пенсіонерів, ветеранів та осіб з інвалідністю, Головою підкомітету у справах осіб з інвалідністю є Голова Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України В.М. Сушкевич .

Комітет протягом 2004 року провів 33 засідання по розгляду законодавчих соціальних новацій в тому числі 2 виїзних засідання, одне з яких, проведене у жовтні 2004 року на базі Міжнародної клініки відновного лікування Інституту проблем медичної реабілітації у Трускавці (Львівська область) було повністю присвячене впровадженню комплексного підходу до реабілітаційного процесу осіб з інвалідністю та його законодавчому забезпеченню.  

Комітетом впродовж року було розглянуто понад 130 законопроєктів соціального спрямування, значна частина з яких безпосередньо стосувалась вдосконалення чинного законодавства у сфері соціального захисту осіб з інвалідністю.

Комітет розглянув та підтримав, як глобальні нові законотворчі проєкти, які покликані кардинально змінити підходи до вирішення проблем осіб з обмеженими можливостями, забезпечити їх насправді системне вирішення (проєкти законів “Про соціальну реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”, “Про продовольчі банки”, “Про інформаційно-аналітичне забезпечення у сфері соціального захисту населення” ) , так і законопроєкти, спрямовані на вирішення конкретних болючих питань, які людини з інвалідністюм доводиться вирішувати практично щоденно (проєкти законів, що шляхом внесення змін до існуючих законодавчих актів мають на меті покращити нелегке життя людини з інвалідністю, полегшити його доступ до соціальної та інформаційної інфраструктури, максимально гарантувати йому конституційне право на трудову зайнятість, захистити його від будь яких проявів дискримінації тощо).

Саме плідна конструктивна робота профільного Комітету та Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України стала запорукою прийняття Верховною Радою в цілому цілого ряду законопроєктів, які спрямовані на підвищення існуючого рівня соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні. Зокрема, протягом 2004 року були остаточно прийняті Закони України :

“Про внесення змін та доповнень до Житлового кодексу України” , прийнятий 26.04.2004 р. N 1925- ІV (автор – народний депутат О.Грачев), яким передбачені певні додаткові преференції людини з інвалідністюм війни при вирішенні їх житлових питань;

“Про внесення змін до Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” , прийнятий 15.06 2004 р. N 1773 – ІV (автори – народні депутати – В.Сушкевич, В.Коновалюк, Ю.Звягільський ) , який закріплює законодавчо права осіб з інвалідністю на пільги при користуванні міським та приміським пасажирським транспортом, на пільгове забезпечення засобами пересування та реабілітації, ліками за рецептами лікарів, на певні преференції при отриманні інформаційних послуг тощо;

“Про внесення змін до Закону України “Про державну соціальну допомогу дітям-людини з інвалідністюм та людини з інвалідністюм з дитинства” , прийнятий 04.03.2004 р . N 1579-ІV (автори – В.Сушкевич, М.Нощенко ), яким впорядковується механізм виплати зазначеної державної соціальної допомоги, надаються певні додаткові преференції одиноким батькам на одержання допомоги, посилюється соціальний захист незаможних сімей, які виховують дітей-осіб з інвалідністю;

“Про внесення змін до Закону України “Про внесення змін до закону України “Про наукову та науково-технічну діяльність”  прийнятий 08.11.2004 р. N 2094 - ІV (автор – В. Сушкевич ), який встановлює рівні права людини з інвалідністюм з дитинства, людини з інвалідністюм загального захворювання та людини з інвалідністюм внаслідок трудового каліцтва чи професійного захворювання щодо призначення пенсії по інвалідності у розмірі пенсії наукового працівника);

“Про внесення змін до статті 92 Земельного кодексу України стосовно визначення права на постійне користування земельними ділянками громадських організацій осіб з інвалідністю” , прийнятий 12.05.2004 р. N 1709 - ІV (автор – В. Сушкевич );

“Про внесення змін до статті 13 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” , прийнятий 10.09.2004 р. N 2010 - ІV (автори О.Волков, О.Біловол ), який вдосконалює надання пільг людини з інвалідністюм війни ІІІ групи).

“Про внесення змін до статей 19 та 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” , прийнятий 15.06. 2004 р. N 1771 - ІV (автор – М.Добкін ), який стимулює до створення робочих місць для осіб з інвалідністю малі підприємства з чисельністю працюючих від 8 до 15 осіб;

“Про поліпшення матеріального становища осіб з інвалідністю війни” прийнятий 05.04.2004 р. N 1603 - ІV (автор П.Цибенко ), який передбачає щомісячні додаткові виплати людини з інвалідністюм війни за рахунок Державного бюджету України;

“Про внесення змін до статті 33 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” , прийнятий 22.11.2004 р. N 2153 - ІV (автор – М.Кульчинський ), який передбачає певні преференції для осіб з інвалідністю при призначенні їм трудових пенсій.

Чимало соціально спрямованих законопроєктів, які стосуються осіб з інвалідністю, за ініціативи Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України та послідовної і аргументованої підтримки їх Комітетом у справах пенсіонерів, ветеранів та осіб з інвалідністю, було прийнято Парламентом у першому читанні . Це – зокрема:

“Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” (реєстраційний N 3668, автор – В.Сушкевич) , який має на меті встановити державні гарантії людини з інвалідністю на зайнятість, професійну підготовку та перекваліфікацію, соціальне страхування на випадок безробіття, отримання відповідної державної соціальної допомоги по безробіттю тощо;

“Про внесення змін до Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” (реєстраційний N4569, автор В.Косінов) , який має на меті посилити відповідальність підприємств за невиконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю;

“Про внесення змін до деяких законодавчих актів України стосовно вирішення проблем професійної і трудової реабілітації осіб з інвалідністю” (реєстраційний N4595, автор В.Сушкевич) , який має на меті суттєво вдосконалити існуючі механізми стимулювання роботодавців до працевлаштування осіб з інвалідністю, підвищити ефективність використання цільових державних фінансових ресурсів (коштів Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю), призначених для здійснення заходів щодо соціально-трудової, професійної та фізкультурно-спортивної реабілітації осіб з інвалідністю;

“Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні (реєстраційний N5699 , автори В.Сушкевич та М.Нощенко ), який має на меті сформулювати основні принципи державної політики у сфері реабілітації осіб з інвалідністю, визначити види і форми реабілітаційних заходів, законодавчо закріпити право людини з інвалідністю на той чи інший вид реабілітації в залежності від індивідуальних потреб;

“Про продовольчі банки” , (реєстраційний №3259 , автори: В.Сушкевич, М.Жулинський, Р.Богатирьова, І.Герасимов, К.Ващук, Т.Бахтєєва) , який має на меті створити законодавче підгрунття дієвої та ефективної системи адресної допомоги соціально незахищеним верствам населення, в тому числі – людини з інвалідністюм;

“Про внесення змін до Закону України “Про державну соціальну допомогу людини з інвалідністюм з дитинства та дітям-людини з інвалідністюм” (реєстраційний N 6052, автори В.Сушкевич та П.Цибенко ), який має на меті законодавчо заборонити, при розрахунку розміру державної соціальної допомоги людини з інвалідністюм з дитинства та дітям-людини з інвалідністюм, застосовувати вартісні величини, не передбачені зазначеним Законом України (на зразок – граничного рівня забезпечення прожиткового мінімуму). У випадку остаточного прийняття зазначеного законопроєкту розмір основної допомоги зазначених категорій осіб з інвалідністю та надбавки на їх догляд повинен збільшитись.

Починаючи з вересня 2004 року В.М.Сушкевич , Голова Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України, як Секретар Комітету у справах пенсіонерів, ветеранів та осіб з інвалідністю, Голова підкомітету у справах осіб з інвалідністю та його колеги по зазначеному Комітету, доклали немало зусиль для “соціалізації ” поданого Урядом на розгляд Верховної Ради України проєкту Державного бюджету України на 2005 рік.

Хоча далеко не всі їх пропозиції були враховані у остаточній редакції Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” , однак певного збільшення планових обсягів бюджетних видатків по програмах соціального захисту осіб з інвалідністю вдалось досягнути.

Зокрема:

  • на 269 млн. грн., в порівнянні з Держбюджетом–2004 збільшено видатки на забезпечення осіб з інвалідністю автотранспортними реабілітаційними засобами і таким чином, якщо інваліди у минулому році отримали лише близько 2 тисяч автомобілів, то в поточному році є можливість закупити для осіб з інвалідністю за бюджетні кошти майже 20 тисяч машин;
  • на 2 млн. грн., в порівнянні з Держбюджетом – 2004 збільшено видатки на забезпечення осіб з інвалідністю путівками на санаторно-курортне оздоровлення;
  • на 17 млн. грн., в порівнянні із 2004 роком збільшено видатки на забезпечення осіб з інвалідністю протезно-ортопедичними та реабілітаційними виробами;
  • на 12,6 млн. грн., в порівнянні з показниками 2004 року заплановано збільшити видатки на фізкультурно-спортивну реабілітацію осіб з інвалідністю, підтримку паралімпійського та дефлімпійського руху в Україні.

В той же час, не можна не зазначити, що показники бюджетного фінансування державної підтримки осіб з інвалідністю, на жаль, все ще не відповідають реальним потребам.

Поряд з вищезгаданими конструктивними успіхами щодо вдосконалення чинного законодавства у сфері соціального захисту осіб з інвалідністю члени Комітету у справах пенсіонерів, ветеранів та осіб з інвалідністю і перш за все - Голова підкомітету у справах осіб з інвалідністю В.М. Сушкевич зайняли рішучу непримиренну позицію щодо спроб певних депутатських кіл пролобіювати у Парламенті законодавчі зміни, спрямовані на підрив фінансової спроможності Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю , зменшення для підприємств окремих галузей промисловості нормативів робочих місць для працевлаштування осіб з обмеженими можливостями, ліквідації податкових преференцій для підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю тощо.

Поки що їх зусиллями вдалося відстояти існуючі соціальні досягнення у сфері державної підтримки працюючих осіб з інвалідністю, створених ними підприємств, однак в поточному році ця нелегка боротьба буде знову продовжуватись, оскільки наприкінці 2004 року на розгляд Верховної Ради України вже вкотре були внесені законопроєкти (реєстраційний N 6388, автор – народний депутат І.Сміяненко, обраний по виборчому округу N 33, Дніпропетровська область, та реєстраційний N 6433, автор народний депутат С.Челноков) , які мають на меті шляхом ревізії положень статті 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю” значно зменшити для певних галузей господарства існуючий законодавчо встановлений норматив створення на підприємствах робочих місць для осіб з інвалідністю.”

Звітний 2004 рік був особливо плідний на законотворчі здобутки і для поки що єдиного представника Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України у Верховній Раді України народного депутата Валерія Михайловича Сушкевича.

Крім вищезгаданих, розроблених ним та у співавторстві з іншими народними обранцями, законопроєктів, які вже розглядались у Верховній Раді України у пленарному режимі, Голова Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України В.М.Сушкевич впродовж минулого року підготував цілу низку проєктів нових законодавчих актів прийняття яких дозволить зробити подальший впевнений крок на шляху вдосконалення чинного законодавства у соціальній сфері , дозволить підвищити вже досягнутий нашою державою рівень соціальної захищеності осіб з інвалідністю.

Отже, вже внесені на розгляд Верховної Ради України і розглядаються у відповідних парламентських Комітетах розроблені В.М.Сушкевичем законопроєкти:

“Про прожитковий мінімум (реєстраційний N 3701) , який має на меті впорядкувати структуру основних соціально-демографічних груп населення, що дасть можливість підвищити розрахунковий розмір прожиткового мінімуму (а значить і розмір реальних соціальних виплат!) для працюючих осіб з інвалідністю.

“Про внесення змін до деяких законів України щодо оподаткування засобів реабілітації та автомобілів для осіб з інвалідністю” (реєстраційний N 4240) , який має на меті звільнити від сплати ввізного мита автомобілі для осіб з інвалідністю, технічні засоби реабілітації (інвалідні візки тощо) та комплектуючі до них.

“Про внесення змін до Закону України “Про телебачення і радіомовлення” (реєстраційний N 3364) , який має на меті встановити законодавчі гарантії адаптації для сприйняття людини з інвалідністюми по слуху інформаційних та художніх телевізійних програм (титрування програм, забезпечення їх відповідним сурдоперекладом тощо).

Серед найближчих законотворчих планів народного депутата України, Голови Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України В. М.Сушкевича – підготовка та внесення на розгляд Парламенту проєкту закону “Про підвищення відповідальності посадових осіб за порушення чинного законодавства у сфері соціального захисту осіб з інвалідністю” , проєкту закону “Про подальше стимулювання державної підтримки паралімпійського та дефлімпійського спорту в Україні” , проєкту закону “Про державні гарантії реалізації виборчих прав осіб з інвалідністю” .

  Категорія:
написати коментар

0 коментарів

Поки немає коментарів

Ви можете бути тим, хто розпочне розмову.

Додати коментар