03.09.20 Теорія і практика інклюзивного шкільного навчання у Харкові

03.09.20 Теорія і практика інклюзивного шкільного навчання у Харкові
7 Вересня 2020
Друкувати цю новину

«У жовтні минулого року стало зрозуміло, що моя донька «не тягне» програму першого класу… Тоді вже переконалася, що треба оформлювати інклюзію, але, як виявилося, це не так просто у Харкові», – розповідає Олена Розсказова, мати другокласниці Олександри, дівчинки з особливими освітніми потребами.

Серед 130 тисяч учнів Харкова більше 300 школярів мають особливі освітні потреби. Інклюзивні класи є у кожній третій школі, інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) у місті один. Про це повідомила очільниця департаменту освіти Харківської міськради Ольга Деменко.

Чому у Харкові тільки один ІРЦ? Хто може ініціювати відкриття інклюзивного класу? Якими можуть бути причини відмов? Про організацію інклюзивного навчання в школі та труднощі, які постають перед батьками дітей з особливими освітніми потребами на цьому шляху говоримо у «Відкритому доступі».

Джерело

  Категорія: