Запрошуємо до обговорення проекту наказу МОН

18 Липня 2017 Друкувати цю новину

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект наказу «Про затвердження Примірного переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для дітей з особливими освітніми потребами».

Перелік розроблений на виконання підпункту 1 пункту 3 Указу Президента України від 3 грудня 2015 року № 678/2015 «Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю», Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31 грудня 2015 року № 1436.

Цей Перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів, спеціальних та інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів щодо забезпечення їх науково навчально-методичними матеріалами, необхідними корекційними засобами, іншими засобами розвитку, навчання і виховання.

Пропозиції та зауваження просимо надсилати до 3 серпня 2017 року на електронну адресу: t_symonenko@mon.gov.ua

Проект Наказу "Про затвердження Примірного переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для дітей з особливими освітніми потребами"

Примірний перелік корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для дітей з особливими освітніми потребами

  Категорія:
  1. Світлана
    Липень 18, 13:47 #1 Світлана

    Я раніше читала той перелік і здивувалася, що там у ньому немає навушників( тактичних), для дітей з аутизмом, які мають часто сенсорні проблеми з гіперчутливістю слуху. Так, моя дитина з таким діагнозом не здатна добре розуміти мову, як і звернені до нього . А все через те, що у них в головах все постійно “гуде” і такі діти мають величезні проблеми з розвитком фонематичного слуху. У деяких ці проблеми з віком послаблюється, а в більшості залишаються на все життя. Часто прошу свого сина розказати мені- що він чує. І він, вміючи і читати, і писати і розв’язувати небанальні задачі, не може чітко цього розповісти!!!!!!! Тому для них це нагальна потреба! Також, для дітей з порушенням мовлення( у мого сина є таке) необхідно обов’язкові додаткові матеріали альбоми з розвитку мовлення з завданнями, які у більшій мірі оформлені через картинки, а не слова. Для молодшого віку це мають бути взагалі майже повністю картинки. З кожним роком картинок повинно бути все менше, а слів ( дуже конкретної інформації без пафосних відхилень) все більше. Кидайте книжки типу короткі історії в картинках( саме зараз я за такими займаюся але там мало картинок). Історії мають бути не літературними, а практичними, з дорослими людьми, які займаються тою чи іншою діяльністю ……

    Reply to this comment

Додати коментар

Напишіть відгук