ЗА 9 МІСЯЦІВ ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ ПЕРЕВЕЗЛА 189 ПАСАЖИРІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

5 Грудня 2013
Друкувати цю новину

ЗА 9 МІСЯЦІВ ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ ПЕРЕВЕЗЛА 189 ПАСАЖИРІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИІз січня по вересень 2013 року спеціалізованими вагонами, пристосованими для перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями, у складі поїздів формування Південної залізниці та поїздів обороту скористалися 189 людей. Тільки у 3 кварталі 2013р. на вокзалі Харків-Пасажирський спеціальні групи надали допомогу з посадки/висадки у вагон, придбання квитків тощо 88 особам з обмеженими фізичними можливостями заявками.

Залізничники Південної магістралі вживають заходів щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення та з метою безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до інфраструктури залізничного транспорту.

На всіх вокзалах і станціях Південної залізниці працюють спеціальні групи з надання допомоги особам з обмеженими фізичними можливостями, залізничники дбають, щоб зробити комфортним перебування на об’єктах інфраструктури людей з особливими потребами.

Зокрема, на вокзалі Харків-Пасажирський з північного та південного боку будівлі вокзалу побудовано пандуси для заїзду на першу платформу та до головного і касового залів вокзалу. З південного боку укладено гумовий переїзд через колії для заїзду інвалідних візків на платформи. Пандусами обладнано в’їзди в приміщення приміського терміналу “Б”, а також в приміщення вокзалу з боку паркування. З метою безпечного переміщення осіб з обмеженими фізичними можливостями встановлено поручні на сходах, що ведуть із цокольного поверху вокзалу в тунелі та по всій довжині тунелів. На території паркування транспортних засобів вокзалу і приміського терміналу виділено по 19 місць для автомобілів осіб з інвалідністю (10% від загальної кількості місць).

Для осіб з вадами зору в північному і в південному тунелях біля виходів на платформи та на виході з головного залу на першу платформу встановлено 16 звукових оповісників (маячків), на платформах нанесено білу (контрастну) фарбу, що допомагає орієнтуватися, в залі очікування для осіб з інвалідністю Сервіс-центру розміщено тактильну карту “Схема приміщень вокзалу”.

На вокзалі Харків-Пасажирський цілодобово працюють безкоштовні зали очікування для осіб з інвалідністю (на 10 місць – у приміщенні вокзалу, на 16 місць – в приміщенні приміського терміналу). У вказаних залах очікування розміщено комірки камер схову (по 4 комірки в кожному залі). В залі знаходиться туалетна кімната, обладнана для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Для обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями на вокзалі знаходяться 3 інвалідні візки, 1 підйомник для посадки/висадки осіб з інвалідністю у вагон, трап для заїзду візків у вагони з високих платформ, 2 ліфти в готелі “Експрес”, 4 ескалатори і 2 траволатори в приміському терміналі “Б”.

Довідково:

Для замовлення спеціального вагона для осіб з обмеженими фізичними можливостями необхідно звернутися до чергового будь-якого вокзалу Південної залізниці або за телефонами (057)724-29-43, (057)724-48-51.

Південна залізниця

  Категорія: