Відбулася подіумна дискусія “Виклики інклюзивної освіти в українській школі”

Відбулася подіумна дискусія “Виклики інклюзивної освіти в українській школі”
11 Листопада 2016
Друкувати цю новину

Відбулася подіумна дискусія "Виклики інклюзивної освіти в українській школі"8 листопада на базі ЛСЗШ “Надія” проведено майстер-клас та подіумну дискусію “Виклики інклюзивної освіти в українській школі”.

«Колектив поділився з колегами своїми напрацюваннями щодо роботи з особливими дітками: діти з порушенням зору, затримкою психічного розвитку, розладами спектру аутизму, порушенням опорно-рухового апарату.

У заході взяли участь понад 50 учасників. Були запрошені працівники школи, які складають інклюзивну команду: заступник директора з навчально-виховної роботи, практичний психолог, асистент вчителя, класний керівник, вчителі української мови і літератури та математики.

У ході подіумної дискусії розглядалось багато організаційних питань: хто відповідає за організацію інклюзивного навчання в школі, наповнюваність інклюзивного класу, кількість у класі дітей з особливими освітніми потребами, доплата вчителям, які працюють в інклюзивному класі, реалізація корекційної складової інклюзивного навчання, участь батьків у інклюзивному процесі.

Під час майстер-класів, які працювали за шістьма напрямками (для заступників, асистентів вчителя, вчителів, української мови, математики, класних керівників, практичних психологів), колектив школи «Надія» поділився своїми практичними навиками роботи з дітьми даної категорії, методичними рекомендаціями щодо ведення уроків української мови, математики, здійсненням психолого-педагогічного супроводу особливої дитини та особливістю роботи з  батьками таких дітей.

У ході роботи були окреслені наступні  кроки щодо успішної реалізації принципів інклюзивного навчання для усіх учасників навчально-виховного процесу.

Не забули “Надієвці” і про те, що до категорії дітей з особливими освітніми потребами належать діти талановиті та обдаровані. Тому школа працює над запровадженням дистанційного навчання, в основі якого лежить диференційоване викладання. А це вже є величезний крок до реалізації Концепції нової української школи», – розповіли організатори.

Львівська міська рада

  Категорія: