Укрпошта готова якісно надавати послуги людям з обмеженими можливостями

17 Серпня 2015 Друкувати цю новину

Укрпошта готова якісно надавати послуги людям з обмеженими можливостями12 серпня у рамках робочого візиту до Житомирської дирекції Укрпошти директор з технічної політики Павло Ткачук обговорив з колективом філії нагальні виробничі питання, а також взяв участь у відкритті «Станції доступності» на пасажирській залізничній станції «Житомир».

Метою робочої поїздки стало підвищення рівня доступності людей з особливими потребами до відділень поштового зв’язку Житомирщини. На робочій нараді в Житомирській філії разом з поштовиками були присутні заступник директора Департаменту безпеки на транспорті – начальник відділу охорони праці та соціального захисту Міністерства інфраструктури України В’ячеслав Дідківський, голова Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України Валерій Сушкевич, представники Житомирської обласної спілки осіб з інвалідністю, депутат міської ради Неля Ковалюк, а також директор Житомирської дирекції Укрпошти Олександр Нечипорук.

У ході наради В’ячеслав Дідківський презентував проект щодо доступності транспортно-дорожнього комплексу та галузі поштового зв’язку для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення.Укрпошта готова якісно надавати послуги людям з обмеженими можливостями

За словами директора з технічної політики Укрпошти Павла Ткачука, підприємство сьогодні активно працює над забезпеченням безбар’єрного доступу людей з обмеженими можливостями до відділень поштового зв’язку. «Питання доступності поштових відділень до всіх груп населення знаходиться на особливому контролі у керівництва Укрпошти. Це є дуже актуальним сьогодні. Відповідальні за доступність ВПЗ для маломобільних груп населення у дирекціях Укрпошти мають тісно співпрацювати з представниками громадських організацій осіб з інвалідністю», – сказав Павло Ткачук.

Для якісного обслуговування людей з обмеженими можливостями у багатьох відділеннях Укрпошти вже встановлені пандуси, кнопки виклику тощо. Разом з тим, проводиться постійна робота з персоналом на предмет ввічливого обслуговування осіб з інвалідністю та надання їм всілякої допомоги.

Учасники наради також відвідали в цей день декілька відділень поштового зв’язку, де на власному досвіді переконалися, що Житомирські поштовики готові якісно надавати послуги поштового зв’язку людям з обмеженими можливостями.

Укрпошта

  Категорія:
написати коментар

0 коментарів

Поки немає коментарів

Ви можете бути тим, хто розпочне розмову.

Додати коментар

Напишіть відгук