У тестовому режимі Урядовий контактний центр прийматиме звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову

by Olga Zhurbenko | 12 Березня 2018 12:37

У тестовому режимі Урядовий контактний центр прийматиме звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мовуУрядовий контактний центр працює над створенням можливості для осіб з порушенням слуху подавати звернення до органів виконавчої влади через урядову «гарячу лінію», використовуючи жестову мову. На даний час цією можливістю можна скористатися у тестовому режимі за допомогою скайп-зв’язку за такими іменами:

Урядова гаряча лінія 1545-1

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

Графік роботи:

у робочі дні з 9:00 до 18:00,

у п’ятницю з 9:00 до 16:45.

Звертаємо Вашу увагу, на даний час відповідний сервіс 

працює у ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ

Урядовий контактний центр[1]

Endnotes:
  1. Урядовий контактний центр: http://ukc.gov.ua/about/diyalnist/348709/

Source URL: https://naiu.org.ua/u-testovomu-rezhymi-uryadovyj-kontaktnyj-tsentr-pryjmatyme-zvernennya-do-organiv-vykonavchoyi-vlady-vid-osib-z-porushennyam-sluhu-vykorystovuyuchy-zhestovu-movu/