by Olga Zhurbenko | 12 Березня 2018 12:37
Урядовий контактний центр працює над створенням можливості для осіб з порушенням слуху подавати звернення до органів виконавчої влади через урядову «гарячу лінію», використовуючи жестову мову. На даний час цією можливістю можна скористатися у тестовому режимі за допомогою скайп-зв’язку за такими іменами:
Урядова гаряча лінія 1545-1
Урядова гаряча лінія 1545-2
Урядова гаряча лінія 1545-3
Графік роботи:
у робочі дні з 9:00 до 18:00,
у п’ятницю з 9:00 до 16:45.
Звертаємо Вашу увагу, на даний час відповідний сервіс
працює у ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ
Урядовий контактний центр[1]
Source URL: https://naiu.org.ua/u-testovomu-rezhymi-uryadovyj-kontaktnyj-tsentr-pryjmatyme-zvernennya-do-organiv-vykonavchoyi-vlady-vid-osib-z-porushennyam-sluhu-vykorystovuyuchy-zhestovu-movu/
Copyright ©2024 Національна Асамблея людей з інвалідністю України unless otherwise noted.