У тестовому режимі Урядовий контактний центр прийматиме звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову

У тестовому режимі Урядовий контактний центр прийматиме звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову
12 Березня 2018
Друкувати цю новину

У тестовому режимі Урядовий контактний центр прийматиме звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мовуУрядовий контактний центр працює над створенням можливості для осіб з порушенням слуху подавати звернення до органів виконавчої влади через урядову «гарячу лінію», використовуючи жестову мову. На даний час цією можливістю можна скористатися у тестовому режимі за допомогою скайп-зв’язку за такими іменами:

Урядова гаряча лінія 1545-1

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

Графік роботи:

у робочі дні з 9:00 до 18:00,

у п’ятницю з 9:00 до 16:45.

Звертаємо Вашу увагу, на даний час відповідний сервіс 

працює у ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ

Урядовий контактний центр

  Категорія: