У Шевченківському гаю відбудеться дводенний учнівський інтенсив із розробки спеціальних екскурсійних програм з принципами інклюзії

12 Жовтня 2018 Друкувати цю новину

У Шевченківському гаю відбудеться дводенний учнівський інтенсив із розробки спеціальних екскурсійних програм з принципами інклюзії

Музей народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького у рамках проекту «Музей на дотик» запланував провести низку заходів, скерованих на розробку нових екскурсійних програм із урахуванням інклюзії.

12−13 жовтня у Музеї відбудеться подія, основними учасниками якої стануть учні. Упродовж двох днів вони знайомитимуться із Музеєм, відвідають кілька майстер-класів, а після цього спробують створити свої музейні проекти. Цього разу на участь у такій «творчій лабораторії» погодилися львівські пластуни віком від 11 до 16 років.

«Оскільки учні — одна із найбільш вимогливих категорій відвідувачів Музею, ми вирішили дослухатися безпосередньо до їхніх побажань та пропозицій. Крім цього, разом із ними проходитимуть майстерки й люди з інвалідністю, тому учні під час розробки музейних проектів обов’язково повинні будуть враховувати цей факт. Таким чином, ми залучимо до роботи „молодих експертів“ і привернемо увагу до інклюзивного навчання», — зазначають ініціатори проекту.

Реалізація проекту «Музей на дотик» стала можливою завдяки підтримці Українського культурного фонду — державної установи, створеної у 2017 році з метою сприяння розвитку національної культури та мистецтва, забезпечення сприятливих умов для розвитку інтелектуального та духовного потенціалу особистості і суспільства, широкого доступу громадян до національного культурного надбання, підтримки культурного розмаїття та інтеграції української культури у світовий культурний простір. Цьогоріч УКФ підтримав 299 проектів з 716, поданих на конкурс.

Ознайомитися із програмою зазначеного заходу можна у розділі «Новини» на сайті Музею: lvivskansen.org

Львівська міська рада

  Категорія:
написати коментар

0 коментарів

Поки немає коментарів

Ви можете бути тим, хто розпочне розмову.

Додати коментар

Напишіть відгук