Рут Хендлер: діловий підхід до захворювання

Рут Хендлер: діловий підхід до захворювання
30 Жовтня 2017
Друкувати цю новину

Рут Хендлер: діловий підхід до захворювання

Рут Хендлер – американська підприємниця польського походження, співзасновниця компанії “Меттел Інк.”, світового лідера у виробництві дитячих іграшок, засновниця ляльки Барбі – найпопулярнішої іграшки XX в., засновниця фірми “Nearly Me” з випуску протезів “штучні груди”.

У 1970 році проблеми виникли не тільки в компанії “Меттел Інк.”, але і в житті Хендлер. У неї був діагностований рак молочної залози. Їй довелося пережити радикальну мастектомію. Пізніше вона звинуватила хвилювання та хворобу в своїх невдачах на роботі. На щастя, Хендлер змогла перетворити навіть такий негативний досвід, як серйозну хворобу, на жарт.

Після мастектомії, Хендлер була засмучена тим фактом, що її пошуки потрібного протеза молочної залози увінчалися повним провалом. Вона зіткнулася з непривабливими та обмеженими варіантами (в діапазоні від згорнутих рукавичок або панчіх до безформної краплі), які мали мало спільного з реальними грудьми.

“Люди в цьому бізнесі – переважно  чоловіки, яким ніколи не доведеться носити цього”.

Таким чином, вона вирішила змінити порядок речей.

“Туфлі швець шиє по нозі, – обурювалася вона. – Немає в природі черевика, який годився б одночасно і для лівої, і для правої ноги, тож й грудей у всіх також двоє? “

За допомогою майстра – експерта Пейтона Мессі, Хендлер розробила лінію реалістичних штучних протезів для грудей з урахуванням необхідної форми та розміру, зроблених з піни і силікону. Вона назвала продукт “Nearly Me” (Майже я).

У 1970 році протезування жіночих грудей і будь-які теми пов’язані з жіночими проблемами були під забороною. Рут вела активну пропаганду ранньої профілактики раку молочної залози в ті часи, коли суспільство ще не хвилювалось з цього приводу. Прославилася Хендлер і тим, що, розмовляючи з журналістами, вона іноді розривала блузку, щоб наочно продемонструвати переваги продукції своєї фірми. Або ж просила інтерв’юерів помацати її груди та визначити, яка з них «від природи», а яка штучна. “Ось так! Ніколи не здогадаєтесь!”

Вона також влаштовувала покази продукції “Nearly Me” у висококласних універмагах. Весь штат продавців повинен був пройти спеціальну підготовку зі встановлення виробу. Головною метою Рут було дати можливість жінкам, які перемогли рак молочної залози, “… носити ліфчик і блузку, виставивши груди вперед, з гордо піднятою головою”.

Рут Хендлер: діловий підхід до захворювання

Одного разу вона назвала себе “генієм маркетингу”. Втім, потреба в цьому специфічному товарі була обмеженою і багатств Рут за своє життя так і не накопичила. Коли прийшов час піти на заслужений відпочинок, вона продала свою невелику фірму фармацевтичному гігантові. До продажу свого бізнесу в 1991 році, в серед її численних клієнтів встигла побувати колишня перша леді Бетті Форд.

“Я не заробила багато грошей на цьому бізнесі. Але я впевнена, що це змінило мою самооцінку, а я, у свою чергу, допомогла змінити її й іншим. “

З почуттям самоіронії Рут Хендлер відзначала зв’язок між лялькою Барбі і “Nearly Me”:

“Я пішла від одних грудей до інших”.

amazonky.com.ua

  Категорія: