ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ ПРОДОВЖУЄ РОБОТУ ЗІ СТВОРЕННЯ КОМФОРТНИХ УМОВ ДЛЯ ПАСАЖИРІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

8 Вересня 2013 Друкувати цю новину

Залізничники вживають усіх необхідних заходів для створення умов безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів інфраструктури залізничного транспорту.

Так, значно доступнішим нині став вокзал станції Полтава – Південна. Тут для осіб з інвалідністю зробили безперешкодний в'їзд на візках з боку міста і перону до головної будівлі вокзалу. На зміну сходинкам спорудили сучасні бетонні спуски з надійними поручнями. Тепер охочі можуть швидко й без сторонньої допомоги дістатися через вестибюль пасажирського вокзалу касового залу, залу очікування, туалету. Також на вокзалі встановлено гідравлічний підйомник – незамінний помічник пасажирів на візках під час посадки чи висадки з поїзда.

На вокзалі станції Полтава – Київська нещодавно створено єдину зону доступності: привокзальна площа - вокзал - поїзд. Незважаючи на те, що перша належить муніципалітету, саме залізничники подбали про організацію безперешкодного доступу, встановили всі необхідні технічні споруди.
На вокзалі станції Миргород встановлено 20 світильників та 2 навіси для захисту від опадів. а також електронне табло. До кінця року планується провести облаштування пандусами пасажирських платформ та заміну переходів через колії на станціях Терешковка, Пирятин, Селещина.

Забезпечення безбар'єрного простору для маломобільних пасажирів – одне з пріоритетних завдань залізничників Полтавської дирекції залізничних перевезень Південної магістралі. Велику роботу було проведено під час реконструкції та електрифікації ділянок Гребінка - Полтава - Красноград і Полтава - Кременчук , а також у період підготовки до Євро -2012. Тоді на основних вокзалах дирекції – Полтава – Київська, Кременчук, Лубни, Миргород, Гребінка, Ромни та Прилуки встановили пандуси на пасажирських платформах, переходи через залізничні колії, на відповідній висоті повісили таксофони, інформаційні стенди « озброїли » візуальними даними про порядок обслуговування на вокзалі осіб з обмеженими можливостями, а медпункти укомплектували кількома інвалідними візками. Крім того, створили спеціальну групу допомоги для немобільних пасажирів, яку очолює черговий помічник начальника вокзалу. Особливою популярністю серед осіб з інвалідністю користується і спецвагон, обладнаний підйомником, купе і туалетом з дверима й проходами завширшки більше 80 см.

-Замовлення на такий вагон приймається за 45 діб. Бажано вже тоді вказати, що необхідна допомога, і співробітники вокзалу зустрінуть пасажира просто біля входу, допоможуть пройти на посадкове місце, - розповідає перший заступник начальника Полтавської дирекції залізничних перевезень Андрій Жовковський.
У найближчій перспективі – придбання ще одного такого вагону та інвалідних візків для медпунктів, а також облаштування пандусами цілої низки платформ.

Прес-центр Південної залізниці

  Категорія:
написати коментар

0 коментарів

Поки немає коментарів

Ви можете бути тим, хто розпочне розмову.

Додати коментар

Напишіть відгук