Після тендеру тернополян можуть возити в атобусах з пандусами і кондиціонерами

Після тендеру тернополян можуть возити в атобусах з пандусами і кондиціонерами
20 Червня 2014
Друкувати цю новину

Після тендеру тернополян можуть возити в атобусах з пандусами і кондиціонерами

Низькопідлоговий автобус з кондиціонером та пандусом показували тернопільським перевізникам. Саме на такі автобуси європейського класу орієнтують місцевих перевізників, щоби вони придбали машини до тендеру, який буде в 2016 році.

Дистриб’юторів запросили, щоби ті розказали про автобуси „I-VAN”. Зацікавлення викликав автобус моделі А10, з системою обігріву і кондиціонером, а також висувним пандусом для осіб з інвалідністю та возиків з дітьми. Втім, і ця модель, за словами тернопільських водіїв, має чимало недоліків.

Головний інженер товариства „МЕНС-Авто” Юрій Адамович каже, що автобуси гарні, бо нові, але проблеми можуть бути з ремонтом.

– Нова продукція завжди красива. Для того, щоб продавати у нас ці автобуси, треба мати серйозну станцію техобслуговування. Своїми силами відремонтувати щось, ми не зможемо. В ремонті там багато нюансів, запчастини дорогі і навіть нема, де їх взяти. Цей автобус більше вдосконалений, компактніший. Але треба створити серйозну технічну базу обслуговування. Автобуси для тернопільських доріг і пасажирів мають бути зварені з міцного заліза, – каже пан Адамович.

Водії кажуть, що перебрали маршрутки не раз своїми руками, тому добре знають, які вони мають бути. Представникам заводу вказували недоліки, дивились на „нутрощі” машин, пробували, наскільки ті зручні.2014-06-19_12-22-12_613

Як переконалась автор матеріалу, всередині автобус єврокласу теж має не найкращий вигляд. Обшивка підлоги в деяких місцях протягнута не до кінця, подекуди позатікав клей. На задніх крайніх сидіннях їхати зможуть лише низенькі люди, бо стеля там надто низька. Людина високого зросту там просто не поміститься.

– Сьогодні на маршрутній мережі 223 автобуси. Є бажання оновити на наступний тендер, який буде в 2016 році весь рухомий склад, замінити на низькопідлогові, безпечні, комфортні, з кондиціонером, з обігрівачами, щоби було зручно і комфортно, – каже начальник управління транспорту і зв’язку Тернопільської міської ради Ігор Мединський. – Такі виставки для перевізників проводимо тому, що є ще майже 2 роки часу до конкурсу, щоби підготувати перевізника, зорієнтувати перевізника і перевізник міг зробити висновки, який автобус придбати. Купувати такі автобуси треба однозначно, щоби пасажир з кожним тендером себе почував комфортніше і безпечніше.

Мединський каже, що ще запрошуватиме дистриб’юторів і кредиторів, аби ознайомити перевізників із можливими пропозиціями.

– На такі автобуси, які їздять по місту, ми не зорієнтовуємо наших перевізників, цікавлять автобуси єврокласу, де би міг їхати пасажир, який вчора їхав у “Мерседесі”, завтра йому незручно їхати ним, щоб він себе дуже зручно почував і в автобусі, – зазначив Ігор Мединський.

2014-06-19_12-55-16_970Директор КП „Міськавтотранс” Мирослав Сновида чесно зізнається: автобусами, які показали дистриб’ютори, не дуже задоволені.

– Недоліки: електропроводка йде низом, це виникнуть проблеми в зимовий період, коли буде налипання снігу, вона відповідно обривається. Якщо недоліки будуть усунуті, то є варіант, що будемо закупляти. Розхід палива такий самий, може на літру-дві більший, ніж в тих, які їздять по місту. Тобто, цей автобус на 60 місць, він десь буде брати 18-20 літрів. Автобусів треба оновити мінімум на 50%, щоби бути учасником тендеру. Щоб не вкладати в старі автобуси, краще купити нові. Служитимуть вони десь до 10 років, – зазначив Мирослав Сновида.

Начальник відділу реалізації автобусної техніки виробництва ПАО «ЗАЗ» В’ячеслав Сливка каже, що на заводі готові усувати недоліки, які назвали тернопільські перевізники.

– Ми презентуємо автобуси малого класу А07, а також автобуси середнього класу А10, останній низькопідлоговий виявився цікавий тернопільським перевізникам, це автобус на європейських агрегатах. На початок нашої діяльності ми пропонуємо цікаву ціну, автобус буде коштувати 650 тисяч гривень з ПДВ. Ми постійно спілкуємось з перевізниками, усі зауваження передаємо генеральному конструктору.

Начальник управління транспорту Ігор Мединський каже, що не обов’язково перевізники мають обрати саме цей автобус, головне, щоби машини після тендеру були єврокласу і, бажано, вітчизняного виробництва, щоби піднімати українську економіку.

ДОБА + Фото

 

  Новина має такі "мітки":
  Категорія: