Новий сервіс від “112”: люди з вадами слуху можуть викликати екстрені служби через SMS

Новий сервіс від “112”: люди з вадами слуху можуть викликати екстрені служби через SMS
4 Липня 2016
Друкувати цю новину

Новий сервіс від "112": люди з вадами слуху можуть викликати екстрені служби через SMSУ межах пілотного проєкту “Єдина служба допомоги населенню “112” з 1 липня 2016 року на базі Львівського обласного контактного центру (“Гаряча лінія області”) запрацювала спеціальна послуга для неповносправних мешканців області, що дозволить глухонімим громадянам за єдиним номером отримати допомогу екстрених служб.

Про це повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

Зокрема, люди з вадами слуху надсилатимуть на номер телефону (067) 350 55 45 смс-повідомлення за встановленим взірцем: прізвище, ім’я, по батькові та вік заявника, короткий зміст, адреса події.

Отриману інформацію оператори “Гарячої лінії області” невідкладно в телефонному режимі передаватимуть диспетчерським екстрених служб та повідомлятимуть заявника за допомогою смс про виїзд фахівців відповідної служби.

За словами в.о. голови Львівської територіальної організації українського товариства глухих Юрія Табаки, така смс-послуга у співпраці саме з “Єдиною службою допомоги населенню “112” є першою в Україні. “Це дуже корисна послуга для глухонімих громадян. Раніше вони зв’язувалися з екстреними службами через третіх осіб. А зараз зв’язок відбуватиметься напряму. Такими спільними вчинками – ми робимо навколишній світ доступнішим для людей з вадами слуху”, – наголосив Юрій Табака.

Нагадаємо, від березня минулого року мешканці Львівської області можуть отримати допомогу екстрених, комунальних служб, а також органів влади за єдиним телефонним номером “112”.

Львівська ОДА

  Категорія: