Інтерактивні зайняття з англійської для дітей та молоді з інвалідністю. Соціокультурний та освітній аспекти.

Інтерактивні зайняття з англійської для дітей та молоді з інвалідністю. Соціокультурний та освітній аспекти.
7 Лютого 2018
Друкувати цю новину

4 лютого пройшов перший он-лайн урок англійської для дітей Кремінської спеціальної школи-інтерната, що мають обмежені фізичні можливості. Це перше знайомство з учителем, перші слова, перші спроби вимовити іншомовне слово – складно але цікаво, весело, і головне, без примусу та в комфортній для них обстановці. Діти та підлітки так захопились цим заняттям, що весь вечір та зранку наступного дня вигукували слова, які вони запам’ятали. Розповідали, як вони вивчали частини тіла, під музичний супровід рухались, повторюючи нові слова. Заняття пройшло на одному подиху – швидко, весело, активно, з почуттям гумору.

На думку фахівців, дані заняття сприяють розвитку мовлення, пам’яті, додають нових вражень, емоцій, відчуття нових можливостей. Важливо, що в онлайн режимі діти спілкувалися із ровесниками, які також вивчають англійську, але знаходяться в різних районах Луганської області та навіть в інших областях. Вони привіталися, посміхалися, вчилися привітати англійською один одного.

Було багато посмішок та позитиву!

Вчителем онлайн зайнять є Юлія Матту, дитяча письменниця, творча людина, яка багато років працювала в різних куточках світу, на телебаченні, розвиваючи особистий соціокультурний досвід, удосконалюючи англійську мову. Одним із її відомих творів є роман «Жашковські равлики», який дуже подобається юним читачам, адже розповідає про дружбу, взаємопідтримку, необхідність завжди вірити в краще.

Асистували їй в організації та в проведенні занять спеціалісти Луганського обласного Центру соціокультурної адаптації молоді з ОФМ та вихователі Кремінської спеціальної школи-інтернату. Дійсно, відбувся живий приклад партнерської співпраці!

Не має сумніву що зайняття з даною категорією дітей та молоді з інвалідністю несуть соціокультурне направлення, сприяють адаптації у середі ровесників, створюють гарну емоційну атмосферу. Діти грають, виконують фізичну зарядку, вчать нові слова, пробують свої сили в нових напрямках. Більшість з них не зможе освоїти англійську на рівні ровесників, але вони отримали можливість трошки наблизитися до них, засвоїти те, що дозволяють їм особисті можливості. Це їх бажання, яке мі поважаємо та радіємо своїм можливостям здійснити його.

Весь колектив школи – і діти, і  вчителі – подякували пані Юлії за цікавий урок, а організаторам за їх включення у різні інтегровані, інклюзивні програми. Це дуже важливо! Підлітки завжди позитивно реагують на зміни, на щось нове та цікаве, тому вони готові й далі продовжувати займатися й вивчати англійську мову.

Так, дані інтегровані зайняття з аспектами англійської будуть проходити кожної неділі, до самого літа!

Зайняття відбуваються в рамках Проєкту «Он-лайн англійська для молоді з інвалідністю, ВПЛ», який здійснюється за підтримки відділу культури та преси Посольства США в Україні та виконується ЛОМГО «АМІ-Схід».

Організація та підтримка в Луганській області – управління молоді та спорту ЛОДА, КУ “Луганський обласний центр соціокультурної адаптації молоді з ОФМ».

Інформаційна підтримка – Національна Асамблея людей з інвалідністю України.

Т. Баранцова

  Категорія: