Інклюзивна освіта розвивається крок за кроком

Інклюзивна освіта розвивається крок за кроком
25 Квітня 2014
Друкувати цю новину

Інклюзивна освіта розвивається крок за крокомПитання запровадження механізму надання інтегрованих освітніх послуг і соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, створення для них умов навчання в загальноосвітніх навчальних закладах є особливо актуальним у рамках упровадження в Черкаській області інклюзивної форми навчання.

Черкащина отримала можливість взяти участь у проєкті «Інклюзивна освіта: крок за кроком», ініційованому Всеукраїнським Фондом «Крок за кроком», що реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку.

Головною метою проєкту є покращення умов для дітей з особливими потребами рівного доступу до якісної освіти та інших послуг в інклюзивному навчальному середовищі. Покращення якості навчання буде досягнуто шляхом об’єднання зусиль державних і громадських організацій, батьків та інших ключових осіб. Довгостроковою метою проєкту є успішна участь цих дітей у житті суспільства.

У рамках проєкту на Черкащині на базі обласної психолого-медико-педагогічної консультації буде створено ресурсний центр, що супроводжуватиме впровадження інклюзивної форми навчання.

Інклюзивна освіта розвивається крок за кроком

22 квітня 2014 року в м. Черкасах для спеціалістів із корекційної освітньої роботи відбувся обласний навчально-практичний тренінг «Інклюзивні ресурсні центри: успішний старт».

Відкриваючи захід, заступник директора Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Славінська О.І. поінформувала присутніх про стан упровадження інклюзивної освіти на Черкащині. Зокрема про створення умов для безперешкодного доступу дітей до навчання: облаштування навчальних закладів пандусами, підвезення дітей з особливими освітніми потребами, проведення моніторингу з метою кількісного визначення потреби в інклюзивній освіті, залучення дітей з особливими освітніми потребами до позашкільної освіти.

Тренер Всеукраїнського Фонду «Крок за кроком» Луценко І.В. презентувала проєкт «Інклюзивна освіта: крок за кроком». Означивши практичні моменти упровадження інклюзивної освіти як системи послуг, що надаються у межах навчальних закладів із залученням спеціалістів, вона сформулювала завдання проєкту. Окремо було наголошено на функціях інклюзивного ресурсного центру, очікуваних результатах реалізації проєкту.

У рамках заходу Луценко І.В. провела практичну вправу «Цінності» та презентувала тематичну літературу щодо упровадження інклюзивної форми навчання.

Спеціаліст відділу спеціальної та позашкільної освіти Департаменту Чеботярьова В.М. оголосила напрями роботи тренінгу, поцікавилась очікуваннями та пропозиціями учасників щодо його проведення.

Департамент науки і освіти Черкаської ОДА

ПедПреса 

  Новина має такі "мітки":
  Категорія: