Індивідуальний супровід осіб із спектром аутистичних порушень: підготовка та підвищення кваліфікації фахівців

Індивідуальний супровід осіб із спектром аутистичних порушень: підготовка та підвищення кваліфікації фахівців
8 Липня 2015
Друкувати цю новину

autizm_u_deteyНещодавно у Львові відбулася науково-практична конференція «Індивідуальний супровід осіб із спектром аутистичних порушень: підготовка та підвищення кваліфікації фахівців», організована з ініціативи ГО «Справа Кольпінга в Україні» за співорганізації Міністерства освіти і науки України, Львівської облдержадміністрації, Львівського національного університету імені Івана Франка, експериментального навчального закладу Всеукраїнського рівня Львівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Довіра».

Учасники конференції обговорили шляхи розвитку та механізми реалізації Концепції неперервної освіти в Україні, зокрема щодо створення у структурі вищих навчальних закладів дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів – лабораторій, центрів практичної підготовки студентів, тренінгових центрів та центрів педагогічних інновацій; підвищення ролі позашкільної освіти шляхом розширення виховного впливу соціальних інститутів, культурних, політичних, економічних; забезпечення освіти дорослих відповідно до потреб особистості та ринку праці (підготовка «доглядальника», «асистента дитини» та ін.); створення центрів неперервної освіти у співпраці ліцензованих державою освітніх установ та НРЦ, опорних ДНЗ, тренінгових центрів громадських організацій та благодійних фондів, які забезпечуватимуть базу практичної підготовки фахівців.

Також обговорювалося питання підготовки та перепідготовки педагогічних працівників шляхом створення конкурентного ринку надання освітніх послуг, а саме право вибору закладу підвищення кваліфікації спеціалістом на основі принципу «кошти за спеціалістом», що стимулюватиме інституції післядипломної освіти модернізувати форми роботи, підвищити якість надання освітніх послуг, і в цілому забезпечить ефективність процесу підвищення кваліфікації.

Учасники конференції ознайомилися з системою роботи з аутичними дітьми у Всеукраїнському експериментальному навчальному закладі Львівській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті «Довіра» та визначили доцільність продовження апробації зарубіжних методик психолого-педагогічної діагностики та корекції дітей з розладами спектра аутизму: PEP, AAPEP, ABA, TEACCH, DIR тощо та вітчизняних методів роботи з метою поширення кращих практик в інші навчальні заклади країни, видання дидактичної літератури тощо.

МОН України

  Категорія: