13 жовтня 2014 року у Міністерстві освіти і науки відбувся семінар з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами.
Тема семінару «Гіперактивна дитина» – дуже актуальна в наш час.
Років двадцять тому це поняття практично не звучало в повсякденній промові. Тепер же воно у всіх на слуху. Чому? Чи не тому, що кількість таких дітей останнім десятиліттям помітно збільшилася, і це вже стає суспільно значущою проблемою?
Так, ще кілька років тому в початкових класах гіперактивних дітей було по одному-два в класі, а зараз до цієї групи потрапляє вже близько 20–30% учнів. І цей відсоток, нажаль, постійно росте.
Психологам, педагогам і батькам необхідні знання про те, як краще організувати взаємодію з гіперактивною дитиною. Це допоможе компенсувати їм емоційні та поведінкові порушення й повноцінно розвиватися та адаптуватися в соціумі.
Олена Яковенко, директор центру лікувальної педагогіки, нейропсихолог охарактеризувала основні ознаки гіперактивної дитини:
Під час семінару було надано поради щодо роботи з гіперактивними дітьми.
Нагадуємо, що Міністерством започатковано проведення циклу семінарів для педагогів та батьків дітей з особливими освітніми потребами. На сайті Міністерства є окрема рубрика: «Дошкільна освіта дітей з особливими потребами», в ній розміщено всі відео-матеріали вебінар-семінарів, поради щодо роботи з такими дітками, спеціальні програми тощо.
Матеріали семінару пропонуємо переглянути на сайті ПедПреса
Міністерство освіти і науки України