Для кращої соціалізації дітей з особливими освітніми потребами планується створення інклюзивно-ресурсних центрів

Для кращої соціалізації дітей з особливими освітніми потребами планується створення інклюзивно-ресурсних центрів
27 Вересня 2017
Друкувати цю новину

Під час прес-конференції 26 вересня директор Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Оксана Палійчук розповіла про стан впровадження інклюзивної освіти в краї.

Для кращої соціалізації дітей з особливими освітніми потребами планується створення інклюзивно-ресурсних центрів

Вона повідомила, що на  виконання розпорядження КМУ від  14.02. 2017 року № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання  субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» цьогоріч Департаментом освіти і науки облдержадміністрації розподілено кошти в сумі понад 4 млн. грн. з державного бюджету на дітей з особливими освітніми потребами, які охоплені інклюзивним навчанням у загальноосвітніх навчальних закладах. Згідно вищезгаданого розподілу здійснюється оплата праці корекційних педагогів за проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми відповідно до індивідуальних програм їх розвитку, рекомендованих обласною психолого-медико-педагогічною консультацією та придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку для дітей, враховуючи їх нозологію та потребу.

«З метою раннього виявлення дітей з особливими освітніми потребами, проведення індивідуально-корекційних занять, надання консультативної допомоги батькам та педагогам в області функціонують 7 районних та 2 міських постійнодіючих консультацій, які підзвітні обласній психолого-медико-педагогічній консультації», – поінформувала Оксана Палійчук.

У рамках реформування освіти, з метою кращої соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, здобуття ними якісної освіти, Урядом прийняту Постанову Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр». Відповідно до документу, створення таких центрів передбачає забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі, у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводу.

«Станом на 20.09.2017 року створення інклюзивно-ресурсних центрів розглянуто у 10 районах, 4 ОТГ та м. Чернівці, з яких вищевказані центри планується утворити у 8 районах, 2 ОТГ та м. Чернівці», – додала директор профільного департаменту.

Чернівецька ОДА

  Категорія: