18-20 лютого 2019 року, м. Вінниця – Бізнес-тренінг із розвитку та просування малого бізнесу «Алгоритми успіху»

25 Січня 2019 Друкувати цю новину

Запрошуємо усіх зацікавлених осіб (для ФОП, що працюють у сфері надання послуг населенню) на бізнес-тренінг із розвитку та просування малого бізнесу  «Алгоритми успіху», що пройде  18-20 лютого 2019 року у м. Вінниця.

Захід проводить Національна Асамблея людей з інвалідністю України в рамках реалізації в Україні Міжнародного проекту «Тренінги, розширення економічних можливостей, допоміжні технології та послуги медичної/фізичної реабілітації», за фінансової  підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID.

Мета проведення  бізнес-тренінгів - сприяння розвитку самозайнятості, створення, розвитку та просуванню малого бізнесу внутрішньо переміщених осіб з інвалідністю, які постраждали внаслідок конфлікту на Сході України.

Ззахід включає в себе лекції та практичні заняття на теми:

  • законодавче регулювання підприємництва;
  • чинне законодавство щодо оподаткування підприємницької діяльності в Україні;
  • сучасні технології SEO-просування, Інтернет-маркетинг;
  • основи фандрайзингу, основні правила/вимоги до написання бізнес-проектів;
  • обмін досвідом ведення власного бізнесу серед учасників тренінгу: напрацювання та впровадження бізнес-ідей, проблеми, що виникали в процесі підприємницької діяльності та шляхи їх вирішення;
  • майстер-клас (за напрямками діяльності).

До участі у заходах запрошуються особи віком від 18 років, які відносяться до цільової групи проекту, зареєстровані як фізична особа – підприємець (ФОП) або планують відкрити ФОП та бажають отримати необхідні навички із розвитку та просування власного бізнесу в сучасних умовах, обмінятися досвідом з колегами-підприємцями, а саме:

  • зареєстровані ФОП з числа внутрішньо переміщених особи з інвалідністю, членів їх родин (мати/батько дитини з інвалідністю, опікун особи з інвалідністю);
  • зареєстровані ФОП з числа, осіб з інвалідністю, які мешкають у населених пунктах, на території яких здійснювалася АТО, та члени їх родин (мати/батько дитини з інвалідністю, опікун особи з інвалідністю);
  • особи з числі цільової групи проекту, які планують відкрити ФОП;
  • зареєстровані ФОП – переможці Конкурсу міні-грантів, який проводився в рамках проекту ТЕАМ протягом 2016-2017 років.

Набір/реєстрація учасників проводиться шляхом заповнення Google-анкети за посиланням

Анкета заповнюється українською мовою. Особа, яка заповнила Анкету погоджується із умовами участі у заході та дає згоду на обробку персональних даних.

Кінцевий термін подачі Анкети за 15 днів до початку тренінгу.

Відбір учасників буде здійснюватися шляхом конкурсу Анкет. Учасники  отримають підтвердження щодо участі у заході по електронній пошті або по телефону не пізніше ніж за 10 днів до початку тренінгу.

Загальна кількість учасників бізнес-тренінгу  - 20 осіб.

Один учасник може бути учасником лише одного тренінгу.

Організатори забезпечують учасникам харчування, компенсацію вартості проїзних квитків залізничного транспорту (купе, плацкарт, «Інтерсіті» - вагон 2 класу), автобусних міжміських перевезень (за умови наявності оригіналів проїзних документів та документів, що посвідчують компанію перевізника, відповідно до норм визначених законодавством та вимог ГС «ВГО «НАІУ» (будуть надані додатково), проживання (у разі потреби) для іногородніх учасників. Особам, які користуються інвалідним візком – номер в готелі, який пристосований для осіб з інвалідністю.

Учасники бізнес-тренінгу отримують сертифікат учасника.

Контакти:

Вікторія Назаренко, координатор проекту НАІУ, генеральний секретар НАІУ.

0937711060, 0442796182, v.n.nazarenko@ukr.net

Олена Поліщук, кейс-менеджер проекту НАІУ.

0671339953, 0442796182, olena.polishchuk@ukr.net

Регіональні офіси проекту:

Вінницька область – 0984680830, team_vinnitsa@i.ua

 

  Категорія:
написати коментар

0 коментарів

Поки немає коментарів

Ви можете бути тим, хто розпочне розмову.

Додати коментар

Напишіть відгук